سازمان بسیج مساجد و محلات در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن حماسه شکوهمند 9 دی، این حماسه را عاملی برای وحدت امت پیامبر(ص) در مقابل فتنه گران و مستکبرین دانست.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مساجد و محلات در این بیانیه آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی، وحدت امت پیامبر (ص) مقابل نفوذ استکبار و فتنه گران است. حماسه ماندگاری که از بی نظیر ترین حرکت های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حراست از ارزشهای ناب  و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی وغیرت دینی و انقلابی برخاسته از حرکت معنوی توسط مردم شجاع و غیور رقم خورد.   

بدرستی که درفتنه 88 سران فتنه گر همراه با گروهک منافقین، انجمن پادشاهی، رسانه های اپوزیسیون خارج از کشور و رسانه های غربی، همگی در یک نقطه تلاقی و متاسفانه هم افزایی داشتند و آن نیز وارد کردن فشار جدی به مرکزیت نظام یعنی ولایت فقیه بود. و همگی مصداق «الفِتنَهُ اَشدُّ مِن القَتل »همچنین «الفتنَه اَکبَرُ مِنَ القَتل» شدند. وکسانی که با دیدن سی سال کارنامه درخشان نظام در برگزاری انتخابات سالم، بحث کمیته صیانت از آرا و تقلب را مطرح کردند، در جورچین دشمن بازی کرده و خیانتی نابخشودنی انجام دادند و در گناه حوادث دلخراش و خونهای پاک ریخته شده پس از انتخابات سهم بسزایی دارند.   

 فتنه گرانی که پس از 8 ماه دامنه اعتراضات خود را هر روز رادیکال تر می کردند، ماهیت واقعی خود را در عاشورای سال 88 نشان دادند و درحالیکه همه مسلمانان ایران در حال عزاداری بودند، خیمه های عزاداری را به آتش کشیده و همچون یزیدیان هلهله و کف و سوت زدند.    اما این کوردلان از خدا بی خبر با سد محکم رهبری استوار و بصیرت مردمی آگاه مواجه شدند. مردم بصیر این مرز و بوم که به یاری و مدد الهی نشان دادند که اگر خواص بلغزند حسین بن علی ها به مسلخ نخواهند رفت و بارها ثابت کرده اند که حسین زمان، خیمه اش مملو از جمعیتی است که نه تنها به دنیای اشرافی گری فتنه گران فکر نمی کنند بلکه در جستجوی ایجاد تمدن اسلامی هستند که از کربلای حسین می گذرد.   

 سازمان بسیج مساجد و محلات به نمایندگی از میلیونها بسیجی مخلص عضو پایگاه های بسیج مساجد و محلات ضمن گرامیداشت یوم الله غرور انگیز نهم دی، از همه مسئولین و دست اندرکاران ام القرای اسلام می خواهد برای زمینه سازی تمدن بزرگ اسلامی به رهنمودهای گوهر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دراین برهه حساس، گوش جان فرا دهند و از هیچ کوششی دریغ نورزند.

ارسال نظرات