خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک اظهار کرد: فتنه نفوذ از فتنه 88فراتر و خطرناک تر است و اکنون کسانی که در فتنه 88 شکست خورده اند میخواهند از این طریق به اهداف پلید خود برسند.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۶۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

حجت الاسلام علی پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت : فتنه نفوذ از فتنه 88فراتر و خطرناک تر است و اکنون کسانی که در فتنه  88 شکست خورده اند میخواهند از این طریق به اهداف پلید خود برسند .

وی با بیان اینکه عناصر شاخص فتنه در ارگان های دولتی مشغول به کار هستند بیان کرد: فتنه درقانون تعریف شده است و مراجع قانونی بایستی با فتنه گران برخورد قاطع داشته باشند و با توجه به شعار قانون گرایی که دولت مطرح کرده است نباید به افرادی که فتنه گر شناخته شده اند اجازه ورود به مجلس و بدنه دولت داده شود.

پنجی خاطرنشان کرد: فتنه گران در سال 88 تمام تلاش خود را کردند تا به اهداف خود برسند حال که با شکست مواجه شده اند میخواهند از این طریق و با نفوذ مجدد این انقلاب را از بین ببرند.

این مسئول با اشاره به وظیفه  خطیر مسولان امنیتی و نظارتی اذعان کرد: نهادهای امنیتی هوشیاری کامل داشته باشند و اگر ملاحظات شورای امنیت نبود باید سران فتنه و حامیان فتنه محاکمه می شدند و اکنون وظیفه خطیر مسئولین نهادهای امنیتی شناساندن این افراد به مردم است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما در کشور خود از وجود بابرکت ولی امر مسلمین حضرت ایت العظمی خامنه ای بهره مند هستیم که درهمه حال با تفکرات هوشمندانه و عالمانه خویش مشکلات را حل خواهند کرد و مقام معظم رهبری هیچ گاه تحت نفوذ قرار نخواهند گرفت .

این مسول در خاتمه به نقش بارز بسیج در مهار فتنه ی 88 اشاره کرد و گفت : نهادهای امنیتی و نیروهای نظامی  در رویا رویی با فتنه گران در سال 88 در خط مقدم قرار داشتند که در این بین بسیج نقش پررنگ تری نسبت به بقیه داشت و به جرات می توان گفت اگر بسیجی ها نبودند قطعا دچار مشکلات جبران ناپذیری می شدیم .

1005/ت03/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها