فرمانده سپاه عجب شیر:

امکان فروپاشی نظام از درون در ایران وجود ندارد

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه عجب شیر در آستانه فرارسیدن نهم دی، گفت: پیام نهم دي سال 88، شکست فتنه طراحی شده آمریکا بود که در ایران امکان فروپاشی نظام از درون وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگارخبر گزاری بسیج در آذربایجان شرقی، صالح رحمتی افزود: 9 دی نشان داد که هرگاه ملت ایران نسبت به اصل نظام و ارکان آن احساس خطر کنند، با همه ظرفیت ها توطئه دشمن را در هم می شکند و نظام جمهوری اسلامی به لحاظ جایگاه ولایت و ساختار قدرت، نفوذناپذیر است.

وي تصريح كرد: فتنه 88 محصول یک توطئه خارجی و داخلی با هدف براندازی نظام و یوم الله نهم دی مظهر نفوذناپذیری ملت ایران مقابل فتنه امریکایی بود.

رحمتي با اشاره به توطئه هاي دشمنان عليخ نظام اسلامي ايران از آغاز شكل گيري انقلاب، فتنه 88 را يكي از اين توطئه هاي دانست و افزود: جریان فتنه و سلطه در يک جبهه واحد از طریق جنگ رسانه ای، باورها و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده و تلاش مي كرد مردم را در مقابل هم و در مقابل نظام قرار دهند که با سد محکم رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم مواجه شدند.

وي با دعوت از مردم براي حضور در آئين 9 دي امسال، خاطرنشان كرد: بزرگداشت حماسه 9 دی، دو جنبه دارد یک وجه آن حرکت بزرگ مردم و وجه دیگر آن فتنه ای است که در سال 88 به راه افتاد که هر دوی آن استثنایی بود چراکه هم فتنه پیچیده و متفاوت از توطئه های گذشته بود و هم واکنش انقلابی، حماسی و به موقع مردم متفاوت از ديگر راهپیمایی های پس از انقلاب بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها