خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه جلفا در آستانه سالروز حماسه نهم دي، اين حماسه را تجلی غیرت حقیقی و بصیرت افزایی ملت انقلابی ایران دانست.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

احمد تقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در آذربايجان شرقي، با بيان اينكه حماسه نهم دي، بیعتی دوباره با ولی امر مسلمین جهان بود، افزود: مردم بیدار و بابصیر ایران اسلامی در این روز برای دفاع از اسلام و قرآن، مقدسات و امام حسین(ع)، حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه به میدان آمدند.

وي تصريح كرد: مردم انقلابی در چنین روزی نشان دادند که پای ارزشها، خون شهدا و آرمان های امام راحلایستاده اند و اجازه نمي دهند که جریان تاریخی کوفه تکرار شود.

تقی پور يادآوري كرد: دشمنان نظام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با استفاده از جریانهای فتنه انگیز، ضربه هایی به اسلام وارد کرده اند ولي با رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب و بصيرت افزايي ايشان، کاری از پیش نبرده اند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود با تاكيد به فرمايش هاي رهبري در بحث نفوذ، خاطرنشان كرد: رسالت و مأموریت مسئولان و مردم این است که با بصیرت و دشمن شناسی خود، راههای نفوذ دشمنان را به خوبی شناسایی کرده و با آن مقابله کنند.

ارسال نظرات