خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه هشترود در آئين شام غریبان شهید مدافع حرم اين شهرستان(شهيد اسماعیل کریمی)، با يادآوري حماسه 9 دي، گفت: حماسه ۹دی، نشان دهنده اهمیت نقش بصیرت در تداوم راه انقلاب ونظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذر بایجان شرقی، خلیل شریفی، 9دي را رويداي چندوجهي خواند و تاكيد كرد: حماسه 9دي از یک سو نماد خروش و مقاومت اکثریت یک ملت برای حفظ آرمانهای دینی و اسلامی و از سوی دیگر نماد روی کردن چهره منافقانه عده ای فریب خورده جاه طلب بود که نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

وي تصريح كرد: حماسه ۹ دی، نشانه اقتدار و بزرگي نظامی است که نشان داد با پشتوانه ای مردمی در مقابل سخت ترین طوفان ها تاب مقاومت دارد.

شريفي با اشاره به نقش رهبر فرزانه انقلاب در حماسه ی ۹دی، افزود: مهمترین وجه حماسه نهم دی سال 88، اقتدار رهبري بود که با اتکال به خداوند بزرگ و سیره ائمه(ع) در خطرناک ترین فتنه تاریخ انقلاب،جامعه را رهبری و هدایت كرد.

وي در پايان سخنان خود، با هشدار به اينكه عده اي مي خواهند حماسه نهم دي فراموش شود، خاطر نشان کرد: ۹دی باید هرسال باشکوه تر برگزار شود تاچراغ هدایت مردم پرنورتر شده و در فتنه آینده مانع از گمراهی آنها شود چراكه اگر هوشیاری و بیداری ملت نباشد، بی شک فتنه ای دیگر، رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات