خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهراقبالیه:

9دی تداعی گر شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهراقبالیه گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی تداعی گر شعار همیشگی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، است.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

سید علی بابائی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین با اشاره به حماسه نه دی گفت:حماسه عظیم نه دی نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و در واقع حماسه نه دی ثابت کرد که مردم هنوز هم به ولایت فقیه ونظام پایبند هستند و آن «آری» که درسال 1357 به نظام گفتند،هنوزهم به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد:حضورمردم دراین حماسه تداعی گرشعار همیشگی آنها یعنی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهراقبالیه این حماسه عظیم را بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست وگفت: فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم خورد و روز نهم دی ماه 1388 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد

بابائی در خصوص نقش رسانه های بیگانه گفت: در فتنه 88 بزرگترین نقش بر عهده رسانه های بیگانه بود که با حمایت خود از سران فتنه بسیاری از ساده لوحان را به خیابان ها کشیدند.ولی  حضور مردم درحماسه 9 دی آب پاکی را بر دست آنها ریخت و نشان داد که هیچگاه نمی توانند غلطی بکنند.

این مسئول ابراز کرد: حماسه 9 دی نقش و جایگاه والای رهبری را نشان می دهد به همین خاطر است که همه اقشار ملت می گویند فقط به خاطر دفاع از رهبرم در 9 دی شرکت می کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهراقبالیه درادامه اذعان کرد: تیز بینی و درایت رهبر عزیز و فهم و شعور مردم ایران دو مولفه مهم در بوجود آمدن حماسه 9 دی و شکست فتنه بود.

بابایی خاطرنشان کرد: مردم فهمیدند که رهبر انقلاب از آنها چه می خواهد و خواست فتنه گران چیست به همین جهت به مقابله با فتنه پرداختند.و ملت خود می دانند تا زمانی که گوش به فرمان رهبری باشند هیچ خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.

وی در خصوص جنگ نرمی که دشمن آغاز کرده گفت: وظیفه مردم تحرکات فرهنگی است هر فرد مسئول خانواده خود است و اگر مقابله با جنگ نرم از خانه شروع شود بسیار گیراتر خواهد بود.

این مسئول درخاتمه تأکیدکرد: شرایط فعلی بسیار حساس و پیچیده است بهترین فرصت مردم و روحانیون انقلابی هستند و تهدید بزرگ رگه هایی از نفوذ جریانی است که در برخی از نقاط در حال شکل گیری و سازماندهی است که ان شاءالله با بصیرت مردم راه به جایی نخواهند برد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها