قائم مقام وزیر نیرو

تجربیات خارجی‌ها را برای آب و برق ایران گلچین می‌کنیم

قائم مقام وزیر نیرو گفت: استفاده از تجربیات و دانش فنی شرکت های بزرگ و مطرح در صنعت آب و برق جهان، یکی از اهداف برگزاری جلسات مشترک با شرکت های خارجی است؛ که تلاش خواهیم کرد بهترین تجربیات را برای آب و برق ایران گلچین کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش بسیج، ستار محمودی  اظهار داشت: در طی ماههای اخیر جلسات متعددی با شرکت های خارجی در وزارت نیرو برگزار شده است.

وی افزود: این جلسات در راستای درخواست شرکت های خارجی برای آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت آب و صنعت برق ایران بوده و تعداد زیادی از این شرکت ها برای سرمایه گذاری ابراز تمایل کرده اند.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه موارد مطرح شده در این جلسات به صورت کامل بررسی می شود، گفت: شرکت هایی که از نظر توان فنی و توان مالی برای توسعه صنعت آب و برق ایران می توانند مفید باشند، شناسایی خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز درخواست هایی برای برگزاری جلسه در وزارت نیروی ایران از سوی شرکت های خارجی ارائه می شود و در 2 یا 3 روز از هفته شاهد رفت و آمد شرکت های خارجی در وزارت نیرو هستیم.

محمودی تصریح کرد: استفاده از تجربیات و دانش فنی شرکت های بزرگ و مطرح در صنعت آب و صنعت برق جهان، یکی از اهداف برگزاری این جلسات است که تلاش خواهیم کرد بهترین تجربیات را برای آب و برق ایران گلچین کنیم.

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به اینکه تاکنون موفقیت های بسیاری در توسعه صنعت آب و صنعت برق کشور داشته ایم، گفت:‌ به طور حتم راه توسعه آب و برق با توجه به افزایش روزافزون تقاضا ادامه دارد و وزارت نیرو با تمام ظرفیت های خود در این راستا گام برمی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار