بصیرت یعنی اینکه ریشه‌ها را بشناسیم و بدانیم جریان نفاق در جامعه تمام شدنی نیست و برخی از نسبت‌ها در جامعه باعث نشود که باطن را نبینیم، بلکه با اطاعت از رهبری باید در مسیر انقلاب و با قطار انقلاب حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

پ

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفتگوی با خبرنگار بسیج مازندران با بیان اینکه 9 دی فریاد وحدت و همدلی ملت در رسوایی فتنه 88 است، گفت: در نهم دی، نفاق جدیدی در جامعه شکل گرفت که تنها به فکر نابودی نظام و انقلاب بود که با اتحاد و بصیرت ملت و اطاعت‌پذیری خاتمه یافت.


محمدحسین بابایی، در حاشیه همایش بصیرت و بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع نکا، اظهار کرد: نباید جریان فتنه را تنها متعلق به سال 88 بدانیم بلکه باید در تمام مراحل مراقب توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه فتنه در نظام ما از ابتدای این انقلاب بوده و تا زمانی که دشمنی دشمنان باقی است، هیچ‌گاه از بین نمی‌رود، افزود: فتنه 88 سناریوی از پیش تعیین شده بود که از سال‌ها قبل برای براندازی نظام در نظر گرفته و برنامه‌ریزی شده بود که درایت رهبری و هوشیاری مردم، مانع از نفوذ بیشتر و به نوعی در نطفه خفه شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: همه کسانی که در عاشورای سال 88 حرکات ناشایست از خود نشان دادند، کف و هورا کشیدند، خیمه‎های حسینی و مسجد را آتش زدند، مرگ بر اصل ولایت‌فقیه را سر دادند و اردوهای خیابانی به راه انداختند، همه تلاش‎شان فقط برای براندازی نظام بود که با درایت رهبری ناکام ماند.

بابایی ادامه داد: برای فتنه برنامه‌های مختلف کوتاه‌مدت برای به دست گرفتن مجلس شورای اسلامی، برنامه میان‌مدت برای کم کردن اختیارات رهبری و برنامه درازمدت برای حذف اصل ولایت‌فقیه از قانون اساسی برنامه‌ریزی شده بود تا با در دست گرفتن کانون‌های مهم قدرت این انقلاب، نظام را از بین ببرند.

وی گفت: بعد از فتنه 88 و ورود با بصیرت مردم در حادثه مهم 9 دی در کنار رهبری، برخی بیدار شدند و توبه کردند که باید مراقب باشند دوباره نلغزند، اما برخی همچنان به کارهای خود ادامه می‌دهند و هنوز مهر سکوت بر لبان‌شان است و حاضر نیستند از کرده خود پشیمان شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در کنار بیداری در ایران دو جریان فکری جریان اسلام ناب و جریان روشن‌فکری وابسته به غرب یا متأثر از اندیشه‌های غرب شکل گرفت، یادآور شد: جریان اسلام ناب برگرفته از اندیشه‌های امام راحل بوده و اندیشه روشن‌فکری معتقد است که دین نمی‌تواند به تمام نیازهای بشر پاسخ دهد و در مقابل اندیشه‌های امام راحل است.

بابایی گفت: فتنه 88 فتنه‌ای بزرگ‌تر و وسیع‌تر از جنگ تحمیلی علیه کشور ما بوده که شسته شد و از بین رفت اما فتنه پایان نمی‌گیرد و کانون فتنه همچنان باقی است و اینکه رهبری دائماً از فتنه سخن می‎گویند، نشان می‎دهد که هنوز مرکز فرماندهی دشمن فعال است و نباید غفلت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با تأسی از انقلاب و قیام و عاشورای حسینی شکل گرفته است، تصریح کرد: باید دقت کنیم که تفکر امام و رهبری در جامعه ترویج شود و با توجه به اینکه اصول دین ما مشخص است و طرف‌دار اسلام ناب هستیم، لذا هوشیار باشید که افراد و گفته‌های‌شان را با دو جریان فکری اسلام ناب و روشن‌فکری تطبیق دهید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: بصیرت یعنی اینکه ریشه‌ها را بشناسیم و بدانیم جریان نفاق در جامعه تمام شدنی نیست و برخی از نسبت‌ها در جامعه باعث نشود که باطن را نبینیم، بلکه با اطاعت از رهبری باید در مسیر انقلاب و با قطار انقلاب حرکت کنیم.

بابایی ادامه داد: در ادامه راه این انقلاب باید پرچم و پرچم‌دار را ببینید و فکر نکنید که هر پرچمی که بلند شد درست است، بلکه باید با دقت حرکت کنیم و توجه کنیم که پرچم تنها به دست پرچم‌دار انقلاب است و در هر شرایطی باید تابع ولایت باشیم.

وی در پایان با تأکید بر تبعیت از ولایت‌فقیه گفت: باید در مسیر انقلاب حق را از باطل تشخیص داده و سرباز خوبی برای انقلاب و رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) باشیم و در برابر تکفیری‌ها و جریان انحرافی بایستیم و در گسترش بیداری اسلامی در جهان تلاش کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها