سرگرد احدی گفت: حضور برخی فعالان فتنه ی 88 در انتصاب دولتی نقض روح اعتدال گرایی است.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد ولی احدی مسئول معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور برخی فعالان فتنه ی 88 در مناسبت دولتی نقض روح اعتدال گرایی است سوابق عملکر این عده نشان می دهد که اعتقادی فتنه به گفتمان اعتدال ندارند و در حال حاضر خواهان تجدید حیات سیاسی می باشند و این برنامه ریزی ضمن اهداف شوم خود از جمله براندازی نظام جمهوری اسلامی به بهانه ی تقلب در انتخابات فتنه 88 را به وجود آوردند.

سرگرد ولی احدی بیان کرد: اکنون تنها تلاش آنها به منظور کسب مقام و منصب بوده و در صورت قرار گرفتن در مناسب حساس بی شک در صورت بروز شرایط فتنه ی مجدد از هیچ تلاشی برای تکرار حملات براندازانه جمهوری اسلامی و استفاده از مسئولیت خود در این راستا ابایی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: نهادهای امنیتی و نظارتی در زمان حال که مخصوصا دو انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را ر پیش داریم می بایست با هوشیاری فعالیت های فتنه گران 88 را رصد نموده و راه را بر نفوذ این خائنان به مناسب دولتی و تحریک برای حضور در مناسب نمایندگی مجلس را ببندند.

مسئول معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: فتنه گران آرمان های امام(ره)، رهبری و شورای نگهبان را بزرگترین مانع و سد راه اهداف خود می بینند و آنها را زیر سوال می برند و اگر در سال 88 موفق می شدند از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به راحتی عبور می کردند و با بیگانگان همراهی کرده و فرهگ غربی را در کشور رواج می دادند.

وی ادامه داد: همانطوری که در برخی موارد هم اکنون نیز شاهد اظهار نظرهایی از برخی کسانی که در فتنه نقش داشته و یا از ساکتین فتنه می باشند مغایر با اصول و آرمان های امام معنویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی می باشد و طرفدار تفکر غربی ولی لیبرالیستی می باشند و از اظهار نظرهای آن ها مشخص است که اسیر تفکرات غربی و آمریکایی شده اند.

این مسئول سیاسی تصریح کرد: بسیج به عنوان مدافع انقلاب در محار فتنه ی 88 نقش کلیدی داشت و با هوشیاری و حضور در میدان و با رهبری حکیمانه ی مقام معظم رهبری توانست نقشه یفتنه گران و بیگانگان را نقش بر آب کند و در هرجای که فتنه گران سبب بازگشت به مراکز تصمیمی گیری باشند مقابله خواهند کرد.

احدی افزود: هیچ وقت بسیجیان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت پذیری و دفاع از ارزش ها در مقابله با نفوذ و حجمه ی دشمن هیچ وقت کوتاه نخواهند آمد و فتنه گران را رسوا می نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: فتنه گران بعنوان خط قرمز برای همه یعلاقمندان به نظام است و گروهی دانسته و یا ندانسته در صدد بی گناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند و نشان از دست های پشت پرده ای دارد که تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به ملت شد اذعان ملت نمایند.

سرگرد احدی در آخر گفت: صاحب منصبان سیاسی و برخی صاحب تریبون ها باید بدانن که فتنه فراموش شدنی نیست و فتنه گران قابل تطهیر نیستند و به فرموده مقام معظم رهبری 9 دی شبیه حوادث انقلاب است و نباید به فراموشی سپرده شود.

ارسال نظرات