حمیدرضا
نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام/
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت:راهبرد غرب این است که اکثریت مدیران انقلابی را به اقلیت تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تلاش دشمن برای نفوذ بحث جدیدی نیست و از زمان پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن دشمن در این خصوص تلاش نموده است.

وی افزود: دشمن با قصد تضعیف باور های مردم و برای به دست آوردن اهداف پلید خود از نفوذ به کرسی های مدیریتی نظام استفاده می کنند که به دست افراد لیبرال و فتنه گر اداره شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اذعان کرد: راهبرد غرب این است که اکثریت مدیران انقلابی را به اقلیت تبدیل شود؛ اما ملت بصیر و رهبر شجاع و حکیم و حضور حماسی مردم که نمونه ای از آن در 9 دی سال 88 تجسم پیدا کرد می تواند جلوی این خطر را بگیرد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان با اشاره به اینکه اگر فتنه گران می توانستند رای خود را جلب کنند نظام جمهوری اسلامی را برانداز می کردند تصریح کرد: فتنه گران در صورت جلب رای مردم حداقل کاری که می توانستند انجام دهند تغییر نظام به نظامی ضعیف و هماهنگ با غرب بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: فتنه گران هم اکنون بدنبال سازش و تسلیم در برابر غرب هستند و واگرایی و مرعوب دشمن شدن را مصالحه با کد خدا (آمریکا) را مد نظر گرفته اند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت: اگر دلسوزان نظام با دقت در صحنه نباشند مقدمات نفوذ دشمن در عرصه سیاسی و فرهنگی فراهم و این تهدید کاملا جدی خواهد بود.

شمس الله جلیلیان تاکید کرد : قطعا بسیج و توده مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب همچنانکه در 9 دی 88 به فتنه گرایی و اربابان آنها تودهنی و سیلی محکم و مایوس کننده زدند در حال حاضر هم با محوریت قرار دادن کلام نورانی ولایت، اتحاد و انسجام و حضور بصیرانه خود در فتنه جدید که با هدف تضعیف نظام ولایی برنامه ریزی شد نقش اساسی دارند.

وی با بیان اینکه بسیجی همیشه باید باهوش باشد بیان کرد: یکی از راههای نفوذ فتنه گران انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و توجه به این نکته امری ضروری است که متصل به ولایت شکست ندارد.

وی در آخر اظهار داشت: با عنایات امام زمان(عج) شر فتنه گران و اربابشان آمریکا به خودشان برگردد و رهبر حکیم و فرزانه امت اسلامی تا ظهور حضرت(عج) مستدام باشد.
ارسال نظرات