خبرهای داغ:
مام جمعه آبادان گفت: حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران در شرایط دشوار، حساس و غبارآلود فتنه دارای بصیرت کافی بوده و حق را از باطل تشخیص می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۳۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،جت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور  با گرامیداشت سالروز 9 دی و حرکت ارزشمند و ولایتمدارانه ملت ایران در مقابل فتنه 88 اظهار کرد: مردم، ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و ناکام ماندن دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و موفقیت کشور در مسئله انرژی صلح آمیز هسته‌ای همگی مرهون حضور گسترده مردم در تمام عرصه‌هاست.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی ایام الله است و باید به طرز باشکوهی در نقاط مختلف کشور برگزار شود تصریح کرد: حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم ایران در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی بر افتخارات مردم این مرز و بوم به حساب می‌آید.

امام جمعه آبادان خاطرنشان کرد: این حماسه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، برابر تمام قدرت‌های دنیا می‌ایستند.

وی اضافه کرد: مسئله مهم بصیرت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید مردم به طور عملی به آن توجه کنند تا نتیجه‌بخش باشد.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد، عنوان شد: مردم در 9 دی به صورت خودجوش وارد میدان شدند و این حرکت انقلابی ملت ایران موجب شد تا فتنه‌گران نتوانند حرکتی علیه انقلاب اسلامی انجام دهند.

امام جمعه آبادان بیان کرد: حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران در شرایط دشوار، حساس و غبارآلود فتنه دارای بصیرت کافی بوده و حق را از باطل تشخیص می‌دهند.

وی در پایان افزود: 9 دی نه متعلق به جناح راست و نه متعلق به جناح چپ است، بلکه به ملت ایران و نسل‌های دوم و سوم انقلاب تعلق دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها