خبرهای داغ:
امام جمعه دهدز گفت: اصل حرکت فتنه‌گران براندازی حکومت بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۳۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید مراد حسینی عصر امروز در مراسم جشن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت حماسه روز 9 دی در دهدز با بیان اینکه عوامل فتنه سال 88 برخی از کسانی بودند که مدت‌ها به‌عنوان مسئولان قوا به شمار می‌رفتند، اظهار کرد: عاملین روی‌دادن فتنه 88 کسانی بودند که قوانین را تدوین کرده و مهر زدند.

وی با اشاره به اینکه این عوامل قبل از انتخابات از احتمال به‌وجود آمدن تقلب سخن می‌گفتند، افزود: همان‌گونه که شبکه‌های ماهواره‌ای ضد نظام بعد از انجام انتخابات باعث هدایت راهپیمایی شدند، این‌چنین سخنانی نشان از یک برنامه از قبل مشخص شده و برنامه‌ریزی شده توسط دشمنان بود.

امام جمعه دهدز با بیان اینکه دشمنان کشور در فکر براندازی حکومت بودند، خاطرنشان کرد: در راهپیمایی حتی بر ضد ولایت‌فقیه و شورای نگهبان هم شعار داده شد که باید سران فتنه به این سوال پاسخ دهند که چگونه در زمان حکومت شما ولایت‌فقیه اصلی صحیح بوده و اینک با عدم رأی آوردن شما اینگونه نیست؟

حسینی با اشاره به اینکه عوامل فتنه فریب خوردند، تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت خود باعث به‌وجود آمدن روز حماسی 9 دی شدند و حتی مردمی که به سران فتنه رأی داده بودند در کنار سایر مردم بر ضد این نمایندگان انتخابی خود شعار سر دادند.

وی در پایان با این درخواست از مردم و مسئولان که با همدلی پشتیبان و پیرو ولایت فقیه و نظام باشند، گفت: این افراد با هر خط فکری که هستند در کنار هم باشند، در موضوع برگزاری انتخابات در کنار هم در میدان باشند، زیرا اینک بالاترین مسئولیت‌ها درستی و تقویت عرصه انتخابات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها