خبرهای داغ:
داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با تامین ۲۴۵ میلیون ریال، شرایط آزادی ۵ زندانی نیازمند خوزستانی را فراهم آوردند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سیدفتح‌اله هاشم‌نژاد رییس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص)، داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با تامین مبلغ 245 میلیون ریال، شرایط آزادی 5 زندانی نیازمند خوزستانی را فراهم آوردند.

هاشم‌نژاد اظهار کرد: به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان، 5 نفر از زندانیانی که به دلیل بدهی یا ارتکاب به جرایم غیرعمد و عدم استطاعت مالی در بند بودند، با پرداخت مبلغ 245 میلیون ریال به شاکیان و اعلام رضایت آنها به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با دعوت از عموم مردم برای عضویت در واحد داوطلبان جمعیت افزود: جمعیت هلال احمر برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، طرح نوید سلامتی است که هدف آن کمک به بیماران صعب‌العلاج و تامین هزینه‌های دارو و بستری آنان است.

هاشم‌نژاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 60 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و برگزاری جشنواره‌های غذا برای اجرای طرح نوید سلامتی جمع‌آوری شده است که مبالغ مذکور جهت کمک به 246 نفر از بیماران صعب‌العلاج و نیازمند اهوازی صرف شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها