خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: ۹ دی ماه بیانگر بصیرت‌شناسی و روحیه ولایتمداری مردم ایران اسلامی مقابل دشمنان انقلاب بود که خطرات گسترده‌ای را برای کشور و جامعه از بین برده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت الله سید محمدعلی جزایری امروز در مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ع) و امام جعفر صادق(ع) که در مصلای امام علی(ع) دزفول، برگزار شد، اظهار داشت: دشمن گروه‌های تکفیری و تروریستی را به پیشرفته‌ترین تجهیزات و سلاح‌های روز دنیا مجهز کرده است.

وی افزود: اسلام ناب محمدی، دین رحمانیت و مهربانی است و با ترور و خشونت و قتل و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در تضاد است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: رشد و تجهیز گروه‌های هم‌فکر تروریست‌ها در منطقه یک طرح صهیونیستی در جهت تضعیف روحیه مقاومت و بیداری اسلامی در کشور‌های مسلمان در دوران معاصر است.

وی گفت: 9 دی ماه بیانگر بصیرت‌شناسی و روحیه ولایتمداری مردم ایران اسلامی مقابل دشمنان انقلاب بود که خطرات گسترده‌ای را برای کشور و جامعه از بین برده است.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: مردم انقلاب اسلامی همواره پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و در عرصه‌های مختلف ذره‌ای از خط و راه امام راحل و مقام معظم رهبری و ارزش‌های اسلامی و اعتقادی ما کوتاه نخواهند آمد.

وی گفت: ارتش نیجریه با کشتار صد‌ها شیعه این کشور و وضعیت نامعلوم شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) را نمایان کرده و به اوج خود رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: در اسلام شیعه، اسلام فضیلت، تقوا، آزادگی، عدالت، حق‌طلبی، مبارزه با ظالم، ستیز با استکبار و رفع تبعیض و اسلام خاتم الانبیاء(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) است و با چنین اسلامی، اسلام بنی‌امیه همواره در ستیز است.

وی گفت: اسلام ناب محمدی(ص) با پشتوانه عاشورا و خط سالار شهیدان همواره با منافع ابرقدرت‌ها و مستکبربن جهان در ستیز و نبرد است و این اسلام، حقیقت اسلام در استمرار مسیر خود است و هیچ‌گاه در برابر اندیشه صهیونیست‌ها کوتاه نخواهد آمد.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: حوزه‌های علمیه سرتاسر کشور، اردوگاه‌های حضرت ولی عصر(عج) و روحانیون در لباس سربازان آن حضرت(عج) در دوران معاصر هستند و مقام معظم رهبری، سیدالمجاهدین عالم، با چشم بیدار خود مراقب مرزهای اعتقادی کشور در مقابله با نفوذ دشمن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها