فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: افرادی را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنیم که با فتنه ارتباط نداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۱۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی‌ استادحسینی شامگاه امروز در همایش تجلیل از پیشگامی همدانی‌ها در خلق حماسه 9 دی با بیان اینکه افتخار سال‌ها حضور در کنار سردار همدانی را داشتم، اظهار کرد: سردار همدانی تنها متعلق به مردم همدان نیست بلکه به جهان اسلام تعلق دارد.

سردار همدانی تنها متعلق به مردم همدان نیست بلکه به جهان اسلام تعلق دارد
وی با بیان اینکه سردار همدانی در روزگار غربت، مردانه و یک‌تنه در مقابل دشمنان ایستاد و باعث اقتدار نظام شد، افزود: از سوی دیگر مرجع آگاه و پیرو رهبری چون آیت‌الله نوری همدانی جزو افتخارات استان همدان به حساب می‌آید.

بازخوانی فتنه 88 از اهمیت بسزایی برخوردار است
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه جای قدردانی از مردم همدان است که در هفتم دی 88 به صحنه آمدند و نظام را یاری کردند، تصریح کرد: بازخوانی فتنه 88 از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بسیاری از افراد به دنبال فراموشی و بی‌اهمیت جلوه دادن ابعاد این توطئه هستند.

سردار استادحسینی با تأکید بر اینکه برخی از افراد مخالف برگزاری اردوهای راهیان نور هستند، خاطرنشان کرد: اولین جایی که بر فراموشی راهیان نور دامن زدند، رادیو تلویزیون بی‌بی‌سی بود.

9 دی یوم‌الله بوده و باید آن را گرامی بداریم
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد مخالف برگزاری یادواره شهدا هستند، گفت: 9 دی یوم‌الله بوده و باید آن را گرامی بداریم و تجزیه و تحلیل کنیم که چه حادثه‌ای رخ داد که مردم غیرتمند به صحنه آمدند.

اگر بصیر و آگاه نباشیم فتنه بزرگتری شکل خواهد گرفت
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه اگر بصیر و آگاه نباشیم فتنه بزرگتری شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: وقتی آمریکا و منافقین از یک جریان و فتنه دفاع می‌کنند انسان بصیر متوجه خواهد شد که چه نیتی در پشت این اقدامات وجود دارد.

افراد حاضر در فتنه اهداف دیگری را دنبال می‌کنند
وی با اشاره به اینکه جوانان باید از ابعاد فتنه آگاه شوند، افزود: اگر افراد حاضر در فتنه شناسایی نشوند در صحنه‌های دیگر حضور یافته و اهداف خود را دنبال می‌کنند.

دو دیدگاه در خصوص فتنه 88 وجود دارد
سردار استادحسینی با بیان اینکه دو دیدگاه در خصوص فتنه 88 وجود دارد، تصریح کرد: عده‌ای معتقدند که این فتنه از قبل برنامه‌ریزی شده و دارای ماهیت براندازی بود و دیگر اینکه ریشه در بداخلاقی انتخاباتی داشت که دو کاندیدا نسبت به هم آغاز کردند.

وی با بیان اینکه سناریوی اول را صحیح می‌داند، ادامه داد: افرادی که دیدگاه نخست را قبول دارند معتقدند سناریویی از قبل طراحی شده که به دنبال اهداف خاصی بوده و ریشه‌ای عمیق دارد به طوری که به دنبال برهم زدن انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه این برنامه از 20 سال پیش آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در کنفرانس اورشلیم سال 1986 فوکویاما مسائلی را در خصوص ایران مطرح می‌کند و یگانه راه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفتن ولایت فقیه و فرهنگ شهادت و انتظار امام زمان(عج) معرفی می‌کند.

دشمن به دنبال جایگزینی رفاه‌طلبی است
سردار استادحسینی با بیان اینکه فوکویاما از بین بردن ولایت فقیه را باعث افت شیعه معرفی کرده است، اظهار کرد: دشمن به دنبال جایگزینی رفاه‌طلبی است و زمانی که در جنگ سخت توفیقی به دست نیاورد به دنبال جنگ نرم با ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه سناتور آمریکایی، جان مک‌کین، چهار سال قبل از وقوع فتنه از آن در کتاب خود یاد کرده است، افزود: در این کتاب مک‌کین از وقوع انقلاب مخملی و رنگ سبز خبر داده است.

اصلاحات معتقد بودند که با بازگشت اصلاحات رهبری جایگاهی ندارد
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبانی چون موسوی خوئینی‌ها و ابطحی از برنامه اصلاحات برای تضعیف رهبری نظام سخن گفته و در اعترافات خود خاطرنشان کردند، تصریح کرد: اصلاحات به دنبال نظامی با ولایت فقیه ضعیف شده و یا بدون ولایت فقیه بودند و معتقد بودند که با بازگشت اصلاحات رهبری جایگاهی ندارد.

نور خداوند را هیچ فردی نمی‌تواند خاموش کند
سردار استادحسینی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب خورشید درخشانی است که با این شیوه‌ها خاموش نخواهد شد، ادامه داد: نور خداوند را هیچ فردی نمی‌تواند خاموش کند و افرادی که با مقام معظم رهبری بیعت نکردند با ملک عبدالله، آمریکا و رژیم صهیونیستی بیعت کردند که باید از آن‌ها پرسید آیا ارزشش را داشت؟!

سردار استادحسینی گفت: افرادی که در مقابل رهبری الهی ایستادگی کردند باعث ایجاد تشکیک در انتخابات سال 84 شدند و زمانی که این جریان رأی نیاورد  این افراد ساز و کار انتخابات را زیر سئوال بردند.

وی افزود: این در حالی بود که همین افراد با این سازوکار انتخاباتی توانسته بودند رئیس جمهور و رئیس مجلس شوند اما امروز که رأی نیاوردند آن را زیر سؤال بردند.

اگر امروز آگاه نباشیم دشمن به صحنه خواهد آمد
همرزم شهید همدانی با تأکید بر اینکه اگر امروز آگاه نباشیم دشمن به صحنه خواهد آمد، گفت: در انتخابات پیش رو افراد زیادی ثبت نام کرده و خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی هستند تا بالاخره بتوانند از میان سیل انبوه کاندیداهای خود بالاخره چند تنی را روانه مجلس‌ها کنند.

به افرادی رأی دهیم که با فتنه ارتباط ندارند
وی با اشاره به اینکه برای مجلسی که 80 نفر مورد نیاز است چرا باید 800 نفر ثبت نام کنند؟، اظهار کرد: ما باید چشممان به  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باشد و نباید خود را از روحانیت اصیل و انقلابی جدا کنیم و به افرادی رأی دهیم که با فتنه ارتباط ندارند.
ارسال نظرات