سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام به مناسبت 9 دیماه روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۸۶۱۳۲۰۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶



به گزارش خبرگزاری بسیج ، سازمان بسيج هنرمندان ايلام  بمناسبت سالروز حماسه 9 دي روز بصیرت و میثاق با ولایتبيانيه اي صادر كرد متن بيانيه بدين شرح است

9 دیماه روزی است که ملت ایران با قیام عاشورایی خود پرده از خدعه منافقان و سالوسان عرصه سیاست برانداختند. روزی که ملت ایران با اقتدا به سید الشهداء (ع) به حمایت از مقتدای زمانه برخواستند و بار دیگر ثابت کردند که ایران کوفه نیست ؛ علی تنها بماند.

ملت با تقوا و با بصیرت ایران اسلامی حماسه 9 دی را موهبتی از جانب پروردگارشان برای روسیاهی دشمنان و عاقبت بخیری و روسفیدی خود در دنیا و آخرت می دانند. روزی که بسیاری از حق ناشناسان انقلاب از شناسنامه واقعی خود پرده برداری کردند و نشان دادند که برای حفظ منافع دنیوی خود حاضرند روح خود را به شیطان بزرگ و در رأس آنها استکبار جهانی هم بفروشند.

9 دیماه روزی بود که درایت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) نقشه خام منافقان را نقش بر آب کرد ؛ و به فرصت طلبان که وظیفه داشتند آب در آسیاب دشمن بریزند؛ اجازه نداد آنچه که این ملت داشت دو دستی تقدیم دشمنان کنند.

خداوند را شاکریم که رحمت واسعه خود را به حق بر این امت ارزانی داشته و ایران اسلامی را در کنف حمایت خود قرار داده و با هدایت و راهنمایی رهبری فرزانه بار دیگر ایران اسلامی را از گزند دشمنان محفوظ داشت.

از این همنشینی بر خود می بالیم و بار دیگر در روز پیوند ناگسستنی ملت و ولایت ؛ میثاقی دوباره بسته و با پای فشردن بر آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی ، سربازی کوچک در خط ولایت خواهیم ماند.

سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ؛ هم پای با دیگر اقشار جامعه ضمن شرکت در راهپیمایی روز بصیرت و میثاق با ولایت؛ ضمن پاسداشت ارزشهای انقلابی ، با نگاه ژرف هنرمندان عضو جامعه هنری کشور بیش از گذشته ضمن همنوایی با ملتهای تحت ستم جهان ، خصوصاً شیعیان مسلمان؛  فریاد استکبار ستیزی خود را سر خواهند داد.

ارسال نظرات