مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خواف اظهار داشت: مهرورزی و عشق پیامبر اکرم (ص) به مردم راز موفقیت ایشان در مدیریت حکومتی بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۹۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید الحسینی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) که با حضور پایوران و سربازان در سپاه ناحیه خواف برگزار شد مهرورزی پیامبر (ص) را راز موفقیت ایشان در مدیریت حکومتی عنوان کرد.

وی بیان داشت: مهرورزی و عشق ورزیدن به مردم از زیباترین آموزه های اخلاقی است که نقش سازنده و موثری در گرایش انسان ها به سوی حق و عدالت دارد بطوریکه ارتباطات را صمیمی کرده و آتش کینه و اختلافات را خاموش می کند.

سید الحسنی در ادامه خاطرنشان کرد: انس بن مالک گفت "ده سال با پیامبر بودم و عطری از او استشمام می کردم که بهتر از ان سراغ ندارم هر گاه کسی با حضرت ملاقات می کرد وقت جدا شدن حضرت همراه او بلند می شد وکسی نزد پیامبر ننشست مگر این که ان حضرت وقت برخاستن با اوبر می خاست و در وقت دست دادن تا وقتی فرد دستش را جدا نمی کرد پیش قدم نمی شد" ؛ برخورد نبی مکرم اسلام(ص)چنان بود که هر کس فکر می کرد محبوب ترین فرد نزد ان بزرگوار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خواف در پایان اشاره داشت: اگر این شیوه مفید و کار آمد در مدیریت پیامبر اکرم(ص) وجود نداشت هرگز توفیق رفع مشکلات و موانع طاقت فرسا را پیدا نمی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها