رئیس بسیج اصناف استان یزد:

اصناف حضوری گسترده در برنامه‌های 9 دی خواهند داشت

رئیس بسیج اصناف استان یزد با اشاره به نقش و اهمیت اصناف در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: اصناف مشارکت جدی در حماسه 9 دی داشتند و در بزرگذاشت 9 دی امسال نیز اصناف یزد حضوری گسترده خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۹۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علی‌اصغر سلمانی، پیش از ظهر امروز در همایش اتحادیه صنف تابلوسازان استان یزد به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) با اشاره به اینکه اصناف، بازوی توانمند بسیج در اجرای برنامه‌های مردمی است، اظهار داشت: اصناف همواره در برنامه‌های مختلف انقلاب اسلامی از زمان مبارزات انقلاب تاکنون پا به پای مردم در صحنه حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اصناف همچنین در وقایعی همچون حماسه 9 دی، نقشی پررنگ و اساسی داشتند، افزود: اصناف استان یزد در حماسه 9 دی سال 88 حضوری جدی و اثرگذار داشتند و فردا نیز در برنامه‌های تدارک دیده شده در سطح استان، مشارکت خواهند داشت.

سلمانی با بیان اینکه فردا، مصادف با 9 دی‌ماه، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد حظیره با حضور حجت‌الاسلام طائب، یکی از سخنرانان برجسته کشور برگزار می‌شود، از صاحبان اصناف استان یزد برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

رئیس بسیج اصناف استان یزد یادآور شد: فردا همچنین پیکر شهید شناسایی شده که در دانشگاه آزاد اراک به عنوان شهید گمنام مدفون بود، به یزد آورده می‌شود و بعد از مراسم مسجد حظیره، تا گلزار شهدای خلدبرین تشییع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، بساط فتنه 88 را برچید، خاطرنشان کرد: به گفته یکی از سرداران سپاه، هشت ماه بلوا و فتنه سال 88 به مراتب از هشت سال دفاع مقدس، سخت‌تر و پیچیده‌تر بود.

سلمانی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خواستار حضور گسترده  اصناف استان یزد در کنار آحاد مردم شد.

وی یادآور شد: اصناف استان در ماه‌های دی و بهمن، انتخابات اتحادیه‌های خود را نیز پیش رو دارند که امیدواریم در این انتخابات نیز حضور گسترده و جدی داشته باشند و در مسیر پیشرفت و دستیابی به اهداف اتحادیه‌های خود بردارند.

رئیس بسیج اصناف استان یزد تاکید کرد: حضور در همه انتخابات‌ها، پیشرفت و ترقی را به دنبال خواهد داشت، افزود: مردم در هر انتخاباتی که شرکت می‌کنند باید ابتدا تعالی نظام اسلامی را مدنظر داشته باشند.

 

ارسال نظرات