جوکار در واکنش به تصویب بودجه براندازی ایران در آمریکا:
عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکایی‌ها تمام شدنی نیست عنوان کرد: اینکه برخی فکر کنند می‌توانند با آمریکایی‌ها تعامل کنند این تفکر غلط است چرا که تعامل با آمریکایی‌ها در واقع نوکری آن‌ها است.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در خصوص تصویب بودجه آمریکا برای براندازی در ایران گفت: پیشنهاد آمریکایی‌ها در برجام برای ایران این بوده که ایران باتوجه به سیاست‌های آمریکا در منطقه عمل کند و منظور آمریکا از تعامل در واقع یک تعامل یک‌طرفه است که او دستور بدهد و بقیه گوش کنند.

وی افزود: آمریکا، بودجه‌ای را که همیشه برای تهدید نرم علیه ما داشت را امسال هم تصویب کرده و این نشان از سلطه‌گری و زیاده خواهی آمریکایی‌ها دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند با انقلاب اسلامی کنار بیایند اظهار داشت: آمریکا سال‌هاست جنگ علیه ایران شروع کرده و به هر طریقی می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند.

جوکار با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکایی‌ها تمام شدنی نیست عنوان کرد: اینکه برخی فکر کنند می‌توانند با آمریکایی‌ها تعامل کنند این تفکر غلط است چرا که تعامل با آمریکایی‌ها در واقع نوکری آن‌ها است.

وی گفت: سکوت دولت در مسائل این‌چنینی جایز نیست و با توجه به اقداماتی که آمریکایی‌ها در روزهای اخیر انجام داده‌اند به نظر می‌رسد که اگر دستگاه دیپلماسی ما با این موضوع برخورد نکند و مطالبه‌گری آمریکایی‌ها از ایران بیشتر خواهد شد.

دانا

 

ارسال نظرات