دبیرستاد بزرگداشت 9دی در استان یزد لطف خدا،هوشیاری مردم و رهبری پیامبر گونه امام خامنه ای را موجب دفع خطر فتنه از انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۷۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دبیر ستاد بزرگداشت 9دی در استان یزد با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت و نواده گرامش حضرت امام صادق (ع) به مردم دارالعباده و دارالعلم یزد گفت:از ابتدای آفرینش تا امروز خداوند رحمتی به وسعت پیامبر گرامی اسلام به آدمیان ارزانی نداشته است.

سعید زارع در خصوص فتنه 88 و حوادث عاشورای آن سال خاطر نشان کرد: فتنه 88یکی از پیچیده ترین فتنه ها در تاریخ ایران و به ویژه دوران انقلاب اسلامی بود که البته خود نقطه عطفی برای انقلاب به حساب می آید.

زارع افزود: متاسفانه برخی در این فتنه با وجود اینکه خود را یاور انقلاب می نامیدند امتحان خود را به بدترین شکل ممکن پس دادند و دست در دست اهریمنان صهیونیستی و آمریکائی گذاشتند .

وی نکوداشت یوم الله 9دی را تعظیم شعائر اسلامی دانست و اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری 9دی یوم الله است و عنایت خاص خداوند و خون سیدالشهدا بود که نقشه دشمنان انقلاب را نقش برآب کرد و آنان را رسوا ساخت.

زارع در ادامه لطف خدا،هوشیاری مردم و رهبری پیامبر گونه امام خامنه ای را موجب دفع خطر فتنه از انقلاب برشمرد و افزود:در هر کشوری بجز ایران این فتنه صورت گرفته بود امکان نداشت بدون دخالت نیروهای نظامی خاتمه یابد اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی تنها چند روز پس از حرمت شکنی شیطان صفتان فتنه جو و به آنش کشیدن علم ها و کتل های حضرت سیدالشهدا(ع) و تخریب اموال عمومی به صحنه آمده و حماسه ای ماندگار خلق کردند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در ششمین سال خلق این حماسه عظیم سر برآستان دوست می ستاییم و خداوند را به سبب رحمات و الطافش شکرگذاری می کنبم چرا که بدون شک اگر دست غیب خالق منان نبود شاید امروز اثری از جانفشانی های شهدا و انقلاب وجود نداشت .

دبیر ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در استان در خصوص برنامه های این ستاد در روز نهم دیماه اظهار داشت : مراسم بزرگداشت این روز در صبح روز چهارشنبه با حضور پرشکوه مردم ولایت مدار و بصیر یزد و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب مسئول سابق قرارگاه عمار در پایگاه انقلاب (مسجد حظیره) از ساعت 7:30تا 9:30 برگزار شده و وی در دانشگاه یزد نیز به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: مراسم دیگری نیز به همین مناسبت در مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد در صبح روز 9دی و با سخنرانی دکتر محمدجواد حاج علی اکبری رئیس ستاد امور رسیدگی و مساجد کشور از ساعت 10تا 12 برگزار و پس از آن وی نیز در جمع شورای قضات استان سخرانی می کند.

دبیر ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در استان، با اشاره به شعار9دی امسال «9دی مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابرفتنه آمریکائی تاکید کرد : باتوجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی لزوم وحدت ،انسجام، همدلی و همربانی بیش از پیش احساس شده وقطعاً مردم شریف استان یزد که همواره در سخت ترین شرایط یارو یاور انقلاب بوده اند در این امتحان بزرگ نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

زارع در پایان از همه مردم بزرگوار استان برای حضور در بزرگداشت یوم الله 9دی در صبح چهارشنبه دعوت کرد.

ارسال نظرات