پیام فرمانده سپاه ناحیه میبد به مناسبت ایام الله 9 دی:
در آستانه ششمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی اعلام می داریم همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خودفروخته ایستاده و چشم نفاق را کور کردند، اکنون ...
کد خبر: ۸۶۱۳۱۷۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در آستانه سالروز حماسه نه دی ، فرمانده سپاه ناحیه میبد پیامی صادر نمود. متن پیام:
بسمه تعالی

"و مکرو ومکرالله والله خیرالماکرین”

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبریبه وجود می‌آید.

در آستانه ششمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی اعلام میداریم همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خودفروخته ایستاده و چشم نفاق را کور کردند، اکنون نیز پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه خواهند داد.

ملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله ۹ دی به جهانیان و به خصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه‌گر سال ۸۸ یک بار دیگر یادآوری می‌کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف‌کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

در پایان امید است که مردم و مسئولین و به خصوص جوانان در برهه ی حساس کنونی با بینش و چشم باز به پیش بروند و با عنایت الهی و در سایه‌ی پر عطوفت امام عصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله) به اهداف والای انقلاب نائل آیند.ان شا ا…

سرهنگ پاسدار امیر فلاح

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد

دی ماه ۱۳۹۴


ارسال نظرات