خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در نشست روشنگری و بصیرت افزایی پایگاه عطیه روستای کوزه کنان اين شهرستان، گفت: تقویت باورهای اعتقادی از رسالت های اصلی بسیج است.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۶۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت السلام توفیق راد، گسترش معنویت و مقابله با تهديدهاي نرم دشمن را از ديگر رسالت های اصلی پایگاه های بسیج درحلقه های صالحین به منظور روشنگری جوانان و نوجوانان دانست.

وي به عقاید ضد دینی و مذهبی دشمنان اسلام اشاره کرد و بيان داشت: دشمنان اسلام و فرقه های بهاییت و جریان تکفیری تلاش می کنند تا پیروان تشیع را افرادی خشن معرفی كرده و از این حربه براي مخدوش کردن چهره مسلمانان به خصوص شیعیان و استحاله باورهای دینی مردم و تضعیف بنیان های خانواده استفاده کنند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر اظهار كرد: مسلمانان به خصوص شیعیان نباید با انجام برخی کارهای بیهوده و مضر، بهانه به دست رسانه‌ها داده و از تهديدهاي رسانه دشمن غافل شوند.

ويبا بیان آسیب های ماهواره و ضرورت آگاهی بخشی به خانواده ها، تصريح كرد: امروز دشمن عواطف، احساسات، عقاید و اعتقادات فرزندان را مورد هدف قرار داده و والدین باید از آسیب ها و مضرات ماهواره آگاه بوده و فرزندان خود را نیز آگاه كنند.

ارسال نظرات