فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اشاره به اینکه گرامیداشت این حماسه بزرگ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به رخ عالمیان خواهد کشید گفت: ۹ دی بزرگترین حماسه مردمی تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، سرهنگ کمال حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه رودبار ضمن تبریک ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)و گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی بزرگترین حماسه مردمی تاریخ انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت این حماسه بزرگ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به رخ عالمیان خواهد کشید تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات ۲۲ خرداد سال ۸۸ عده ای با فتنه گری طمع حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند و ۸ ماه فتنه افروزی را در کشور به راه انداختند.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با بیان اینکه تقویت برنامه های حماسه ۹ دی به انقلاب هویت می بخشد، گفت: مردم با حضور خود در ۹ دی ۸۸ جواب دندانشکن به فتنه گران داخلی و خارجی دادند و نقشه های پلید آنان را ناکام گذاشتند.

سرهنگ حیدری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در شش منطقه این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: مراسم گرامیداشت ۸ دی سالروز حضور حماسی مردم گیلان در دفاع از رهبری همزمان با سالروز ولادت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق با سخنرانی سردار علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان و مولودیه خوانی برادر قاسمی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منجیل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه حماسه ۹ دی در مرکز شهرستان نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اشکوری و مولودیه خوانی برادر قاسمی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز چهارشنبه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

سرهنگ حیدری ادامه داد: مراسم ویژه ۹ دی در دو بخش عمارلو و جیرنده نیز به صورت همزمان با سخنرانی حجت الاسلام مالکی امام جمعه رستم آباد و مولودیه خوانی برادر شهابی رئیس بسیج کانون مداحان در جیرنده و مراسم بره سر نیز با سخنرانی برادر غلامرضا دولتی کارشناس مسائل سیاسی و مولودیه خوانی برادر جمالی رأس ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود.

به گفته حیدری، مراسم ۹ دی در لوشان نیز با سخنرانی حجت الاسلام بابایی امام جمعه لوشان و مولودیه خوانی برادر روحی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد جامع شهر لوشان برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم ۹ دی با سخنرانی علی محمد جلوه از اساتید برجسته دانشگاه های گیلان و مولودیه خوانی برادر روحی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع رستم آباد را از دیگر برنامه های ستاد ۹ دی در رودبار عنوان نمود.

فرمانده سپاه رودبار بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های ۹ دی ستاد بزرگداشتی با حضور مسئولین شهرستان تشکیل شده است.

وی از عموم مردم شهرستان رودبار دعوت کرد تا در مراسم های گرامیداشت ایام الله ۹ دی سالروز بیعت امت با ولایت حضور حماسی و پرشور داشته باشند.

ارسال نظرات