رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه گفت: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که اگر وحدت میان مسلمین از بین برود، قدرت اسلام تضعیف و انرژی مسلمانان صرف اختلافات مذهبی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۶۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

حجت‌الاسلام نادر یوسفی مطلق رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: امام خمینی (ره) این ایام را هفته وحدت نامگذاری کرد و موضوع وحدت جهان اسلام از اهداف بارز انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعیین هفته وحدت از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هدف همبستگی بیشتر مسلمانان، بررسی مشکلات جهان اسلام و حل آن است‏، تصریح کرد: حفظ اقتدار و عظمت اسلام تنها با گسترش و تقویت روحیه وحدت و همبستگی بین مسلمانان و پرهیز از افراطی‌گری و القای شبهات میسر می‌شود.

این کارشناس دینی یادآور شد: یکی از توطئه های دشمنان تفرقه است، به همین دلیل مسلمانان جهان باید طبق آیه "واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو" باهم اتحاد داشته باشند تا در سایه وحدت، دسیسه های دشمنان خنثی شود.

حجت‌الاسلام یوسفی در پایان با بیان اینکه وحدت، اتحاد و انسجام زمانی ممکن می‌شود که همه رو به سوی خدا بیاوریم و از دستورات خداوند پیروی و در راه اهل بیت(ع) حرکت کنیم، تاکید داشت: در همه کارهایمان همیشه از خدا یاری بطلبیم و به دستورات قرآن کریم عمل نماییم، به دلیل اینکه پروردگار متعال در قرآن همه را به رعایت تقوا و وحدت دعوت می‌کند.

ارسال نظرات