حماسه 9 دی اوج بصیرت ملت ایران اسلامی است

فرماندار دهگلان گفت: حماسه 9 دی اوج حماسه آفرینی و بصیرت آحاد امت اسلامی ایران است که منجر به پرچیده شدن بساط فتنه گران نظام سلطه و عوامل داخلی آنها شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۵۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یحیی نظری فرماندار شهرستان دهگلان اظهار داشت:حماسه تاریخی 9 دی نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مردم غیور با ولایت فقیه و آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بود.
نظری افزود: این این حماسه عظیم را بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست وگفت: فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم خورد و روز نهم دی ماه 1388 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد.
وی درادامه گفت: دشمنان و فتنه گران فکر می کردند که تبلیغات و دسیسه های آنان بارور شده و می توانند به اهداف پوچ خود که همان گسستن نظام و انقلاب بود، دست یابند اما بصیرت بالا وعشق به ولایت مردم سبب شد تا یک حرکت عظیم مردمی به خروش درآید و همه خواب های استکبار و فتنه گران را به شکست و آشفتگی بکشاند.
وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی از جنس عاشوراست، تصریح کرد: یعنی مبدا و منشا آن همان حرکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و حرکت اباعبدالله هم مجموعه این بیداری و اصلاح و مبارزه با انحراف که در جامعه اسلامی بود، به صورت یک حماسه متجلی شد .
فرمانداردهگلان انقلاب اسلامی را ثمره خون شهیدان دانست و افزود: 9 دی ماه نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد ملت است
وی افزود: در اوج فتنه مردم ایران در حمایت از دین، انقلاب و ولایت به میدان آمدند و حماسه 9 دی را خلق و چشم فتنه را کور کردند.
نظری گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه فتنه سال 88 و جایگاه متعالی حماسه 9 دی باید به شکل شایسته و با بکارگیری تمامی امکانات فرهنگی موجود در سطح شهرستان تبیین شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار