مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت استفاده از سلیقه‌های مختلف در تدوین برنامه‌های دهه‌ فجر گفت: نشست‌های بصیرت‌افزایی در مدارس یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۹۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: احمد شیرزاد در نشست هماهنگی کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه ایجاد زمینه‌های حضور سلیقه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله موارد حائز اهمیت در این مورد است، اظهار داشت: تبیین افکار و راه شهدا از جمله ضرورت‌های برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه‌فجر است.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور دانش‌آموزان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی استان گفت: نشاط و پویایی مراسم‌ها و برنامه‌های گسترده عید انقلاب، در تمام سطح جامعه گسترش پیدا کند.

شیرزاد توجه ویژه به نوآوری و خلاقیت در تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری در مراسم بزرگداشت دهه فجر را ضروری دانست و بیان کرد: طراحی تقویم زمان‌بندی و اجرای دقیق برنامه‌های متنوع در مراسم‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در حضور پرشور اقشار مختلف جامعه دارد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های متنوع با رویکرد ایجاد وحدت و انسجام در مناسبت های ملی و مذهبی، افزود: برگزاری نشست‌ها و همایش‌های  بصیرت‌افزایی در راستای تبیین مواضع نظام و ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه از جمله وظایف مسئولان فرهنگی جامعه است.

رئیس کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان یزد، نقش انجمن اولیاء و مربیان را در راستای مشارکت و حضور پرشور دانش‌آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی، ضروری دانست و بیان کرد: انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان، از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولان فرهنگی جامعه اسلامی است.

وی مشارکت سلیقه‌های مختلف در اجرا و تدوین برنامه‌های فرهنگی، تشکیل گروه دانش‌آموزی هم‌سرایان فجر و راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی دانش‌آموزی ویژه دهه فجر را، از جمله اقدامات در دستور کار کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجراستان یزد عنوان کرد.

 

ارسال نظرات