لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

شهرداری اراک ، شیمیدر تهران را 90 تایی کرد.

دیدار دو تیم شهرداری اراک و شیمیدر تهران عصر دیروز در چارچوب هفته ششم دور دوم لیگ برتر بسکتبال در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۸۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
خبرگزاری بسیج مرکزی : گروه ورزشی

هفته ششم از دور دوم رقابتهای لیگ برتر با انجام 5 مسابقه به پایان رسید و تیم های پتروشیمی بندر امام،شهرداری اراک ، شهرداری گرگان ، پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران موفق شدند بر حریفان خود غلبه کنند.
در اراک شاگردان کسایی پور روند صعودی و نوار پیروزی های خود را ادامه دادند و این بار شیمیدر تهران را 90بر76 از سر راه برداشتند.
تیم شهرداری اراک با شکست شیمیدر تهران هشتمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد و با کسب 26 امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کرد.
در پایان این دیدار با توجه به اینکه هر دو تیم یک پیروزی را کسب کرده بودند برای تعیین میزبان بازی مرحله سوم مسابقات قرعه کشی انجام شد که رای به میزبانی تیم شهرداری اراک داد.
گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری در حساس ترین دیدار هفته هفتم دور دوم مسابقات پنج شنبه 10 دی ماه ازر ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام خواهد رفت.

در تهران دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد 76بر56 ثامن مشهد را مغلوب کند.
همچنین در تالار بسکتبال آزادی هم در یک بازی پایاپای پالایش نفت آبادان 76بر74 نیروی زمینی تهران را از پیش رو برداشت.

پتروشیمی بندر امام صدر نشین هم آینده سازان میهن اصفهان را 95بر60 شکست داد و در نهایت بازی تیمهای شهرداری گرگان و شهرداری تبریز را تیم گرگانی با حساب 76بر66 به سود خود به اتمام رساند.
با این نتایج پتروشیمی بندر امام همچنان در صدر ماند ، شهرداری اراک هم دومی خود را تثبیت کرد و شیمیدر تهران هم به رده پنجم سقوط کرد.

نتایج کامل هفته ششم از دور دوم لیگ برتر به شرح زیراست :
 
نیروی زمینی تهران    74            پالایش نفت آبادان  76
 
پتروشیمی بندر امام  95  آینده سازان میهن اصفهان  60
 
شهرداری اراک        90                   شیمیدر تهران 76
 
دانشگاه آزاد اسلامی تهران  76          ثامن مشهد  56
 
شهرداری گرگان      76                  شهرداری تبریز 66
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار