روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت 9 دی بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۸۶۱۳۰۷۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج  از دشتی،فرمانده در این بیانیه آمده است:  9 دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

این بیانیه می افزاید: این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در 9 دی بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

 در این بیانیه تاکید می شود: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان، این محبوب ترین بندگان خداست، 9 دی نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه ای نیست بلکه امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد ملت است.

در پایان این بیانیه  آمده است: در آستانه این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله 9 دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهمن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات