مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت : اگر بدانیم چه کسی نمی‌تواند نماینده ما باشد، بهتر می‌توان فهمید به چه کسی باید رای داد یعنی ما اگر صفاتی که در یک نماینده نباید باشد را بیان کنیم مخاطب بهتر می تواند به مصداق اصلح برسد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از دشتی ،مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی اظهار داشت : نماینده نباید بنده ی باندها و گروه‌ها باشد. نباید زبانش بسته باشد. نباید به خاطر منافع عده ای مردم را فراموش کند که اگر چنین شود نماینده ملت نخواهد بود.

سرگرد سید باقرحسینی افزود:  نماینده نباید خود را برتر و بالاتر از مردم بداند و در قبال همان مردمی که به او رای داده اند مسئول است.

  حسینی ادامه داد: نماینده نباید دور و بری داشته باشد. باید خودش ببیند و تصمیم بگیرد و اقدام کند.

وی افزود: نماینده مراقب اطرافیان خود باید باشد چرا که خیلی از بادمجان دورِ قاب چین‌ها حقیقت‌ها را پشت دست پنهان می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نماینده نسبت به آنها مطلع شود. فضا را برایش متوهم می‌کنند و او را از مردم جدا. هر چه دور‌ و بَری‌های نماینده گنده‌تر و پر‌اِفاده‌تر باشند خدمت‌رسانی و حقیقت‌گرایی نماینده کمتر می‌شود.
حسینی در گفت: نماینده نباید سرمایه‌سالار و زمین‌خوار بوده و دنبال حقوق مادام العمر باشد.

وی افزود: نماینده نباید سرمایه‌داری باشد که تا قبل از انتخابات پایش به خانه مستضعفین باز نشده ولی حالا برای گدایی رای یار و یاور مستضعفین شده باشد و چنین افرادی صلاحیت ندارد به مجلسی که می‌خواهد خانه ملت باشد، وارد شوند.


ارسال نظرات