امام جماعت اهل سنت خارگ

بسیج متعلق به همه مذاهب است

امام جماعت اهل سنت خارگ گفت: بسیج متعلق به همه مذاهب است و در انجام ماموریت خود که خدمت بی مزد و منت به مردم، خصوصا محرومان است، دسته بندی قومیتی و مذهبی ندارد .
کد خبر: ۸۶۱۳۰۴۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، عصر دیروز و به مناسبت هفته وحدت با حضور بخشدار، جمعی از برادران اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی، تنی چند از مدیران شرکت نفت و سایر مسئولین محلی خارگ، پایگاه مقاومت شهید اسماعیلی اهل سنت این جزیره افتتاح شد.

دراین مراسم امام جماعت اهل سنت خارگ ضمن تبریک ولادت حضرت رسول به مسلمانان جهان و آغاز هفته وحدت، طی سخنانی از توجه مسئولین نظام به مسائل و مشکلات جماعت اهل سنت کشور تقدیر کرد و هر نوع خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در راس آن یک فقیه پرهیزکار قرار دارد را عبادت دانست .

احمد رضا کنعانی گفت: اقدامات تفرقه انگیز از سوی  شیعه یا سنی صورت پذیرد، محکوم است و فتوای رهبر معظم انقلاب در خصوص حرام بودن توهین به مقدسات اهل سنت، حجت شرعی ما در این مساله می باشد .

وی اظهار داشت: متاسفانه، ویرانی بخشی از بلاد مسلمین، برادر کشی و سایر مصیبت های برخاسته از جنگ فرقه ای، خواسته دشمن و در اثر دوری ازاسلام اصیل و بی توجهی به دیدگاه علمای واقعی دانست .

احمد رضا کنعانی تصریح کرد: بسیج متعلق به همه مذاهب است و در انجام ماموریت خود که خدمت بی مزد و منت به مردم، خصوصا محرومان است، دسته بندی قومیتی و مذهبی ندارد .

در ادامه مراسم، فرمانده سپاه ثارا... این جزیره، انقلاب اسلامی ایران  را عامل پویایی و بالندگی دین مبین اسلام در جهان دانست وگفت: وحدت همه مسلمین زیر سایه دین پیامبر خاتم که رحمه للعالمین است و فلسفه رسالتش تمام کردن فضایل اخلاقی است، امکان پذیر می باشد .

سرگرد دانش آموز بیان داشت: بسیج منادی و پرچمداراتحاد است، تفرقه و جنگ و خونریزی ناشی از جهل و گمراهی است و هیچ ارتباطی به جهاد در راه خدا ندارد بلکه نوشداروی امروز جهان اسلام وحدت است .

طی این مراسم پایگاه مقاومت شهید اسماعیلی برادران اهل سنت خارگ در طبقه همکف ساختمان حوزه مقاومت امام خمینی(ره) این جزیره، افتتاح شد .

ارسال نظرات