خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت:

توجه به گسترش شاخص‌های فرهنگی اولویت خدمات شهری دزفول باشد

امام جمعه دزفول گفت: متناسب با الگوی اسلامی و انقلابی ما توجه به گسترش شاخص‌های فرهنگی اولویت ارائه خدمات دستگاهای مختلف شهری دزفول باشد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۱۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی در جشن بزرگ وحدت حسینیه امام خمینی (ره) شهر صفی آباد از توابع دزفول، اظهار داشت: جذب جوانان به مساجد و مشارکت در اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و ارزشی مسیر حفظ و نگهداری از باور‌های انقلابی و اسلامی جامعه را بیش از گذشته هموار می‌کند.

وی افزود: پیش برد و توسعه اهداف اسلامی و انقلابی جامعه متناسب با نیازهای فردی و اجتماعی یک ضرورت مهم بوده که تحقق این اهداف با جدیت و روحیه جهادی و برنامه ریزی گسترده ممکن است.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: متناسب با الگوی اسلامی و انقلابی حاکم بر جامعه ما، توجه به گسترش شاخص‌های فرهنگی اولویت ارائه خدمات دستگاهای مختلف شهری دزفول باشد.

وی گفت: مردم شهر صفی آباد همواره و در تمام عرصه‌های انقلابی و اسلامی پشتوانه انقلاب و خط مشی شهدا و مقام معظم رهبری بوده‌اند که توجه به رشد و انتقال این باور یک ضرورت مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی بیان کرد: ولایت مداری و جلوگیری از نفوذ را به عنوان دو روش مهم در انتقال و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی ما را در جامعه زمینه ساز می‌کند که این دو مقوله باید محور اجرای برنامه‌های فرهنگی در دوران معاصر باشند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: علاقمندان به نظام وانقلاب باید در چارچوب و با روش معقول و منطقی، حفظ وحدت و همدلی و برخورد واقع بینانه با مقتضیات و موانع، و داشتن سعه صدر در جهت حفظ مصالح کشور، نظام و ولایت گام بردارند.

وی افزود: امروزه اسلام و مسلمانان در سرتاسر جهان با مفهومی زشت و نا‌پسند به نام ترور و خشونت در عرصه‌های داخلی و برون مرزی مواجه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی بیان کرد: دین اسلامی مبنای رحمت و پیامبر خاتم (ص) سرچشمه مهربانی در دوران تاریک جهل و گمراهی و استمرار بخش حیات انسانی و فضایل اخلاقی در طول تاریخ بشریت است.

وی گفت: ترور و خشونت در تضاد آشکار با واقعیت دین پر فضیلت اسلام و منطق جاودان و نورانی قرآن و سیره و فرهنگ اسلام ناب محمدی نه در یک برهه زمانی، بلکه در تاریخ است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی بیان کرد: گروه‌های تروریستی بهانه دشمنان اسلام برای تحقق نفوذ و اجرای سیاست‌های استکباری و استعماری آنان در سطح بین المللی و مرزهای کشورهای اسلامی و غارت منابع اقتصادی آنان است.

وی گفت: دشمن از ترویج و گسترش مفهوم بیداری و منطق اسلامی ترس و واهمه دارد و ما نیز بر این مبنا لازم بوده، رشد الگو و توسعه این فرهنگ را به عنوان یک اصل و نیاز مهم فردی و اجتماعی به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار