خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی اسلامی خوزستان گفت: نخستین شب شعر بصیرت و ولایت به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت در خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۱۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام لطف الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اعلام حضور شعرای آئیینی و علاقمندان به هنر و ادب در این برنامه گفت: در این شب شعر شاعران خوزستان گرد هم می آیند و با موضع حماسه بزرگ نهم دی شعر خوانی خواهند کرد. و بار دیگر با واژه های خود تکرار حماسه می کنند.

وی تاکید کرد: این شب شعر نخستین برنامه ادبی استان خوزستان در خصوص موضوع نهم دی و روز بصیرت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان  گفت: در سال های گذشته در انجمن شعر آفتاب که محفل شعرای انقلابی است، به فراخور مراسم ها در طول سال برنامه هایی نظیر شب شعر به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) با همکاری سایر انجمن های شعر برگزار گردیده است. و بنابر این است که در حوزه شعر انقلاب در طول سال نیز چنین حضور و رویکردی در برنامه های ادبی ادامه داشته باشد و امیداست شب شعرنهم دی فتح بابی برای رواج اینگونه برنامه ها در سطح استان باشد.

وی در مورد تاثیر جامعه ادبی در بصیرت افزایی و روشن گری در جامعه گفت: طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، هیچ اندیشه ای ماندگار نمی شود، مگر اینکه در هنر بگنجد. این اندیشه که سبب خلق حماسه نهم دی ماه شد نیز باید در تاریخ ماندگار شود و طبق گفته ی رهبری، منوط به این هست که این اندیشه در قالب هنر درآید. جامعه شعر و ادبیات به عنوان آینه رفتارهای اجتماعی بهترین راه برای حفظ این میراث انقلاب است. از سوی دیگر شعر و هنر به دلیل تاثیر فروان بر جان مخاطب، بهترین راه برای معرفی اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی به جهان است.

دبیر شب شعر بصیرت و ولایت در پایان از مکان و زمان این برنامه گفت: تاریخ این شب شعر نهم دی ماه - ساعت 18 و مکان برگزاری واقع در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی استان خوزستان خواهد بود. و همچنین از این فرصت استفاده می کنم و از همه شاعران که علاقمند به شعر خوانی آثار خود با موضوع نهم دی و بصیرت در این برنامه هستند، دعوت به حضور می کنم. و نیز دعوت می کنم از همه طیف های انقلابی و علاقمندان به ادبیات به عنوان مخاطبین اصلی که در شب شعر بصیرت و لایت شرکت کنند.

دبیرخانه شب شعر بصیرت و لایت: شورای هماهنگی اسلامی خوزستان و راه های ارتباطی با انجمن شعر آفتاب و ارسال آثار ازطریق آدرس ایمیل و شماره های زیر خواهد بود:

حامد صافی دبیر شب شعر:

phd.hs19@gmail,com

شماره واتس اپ: 09163235092

شماره تلگرام: 09169241600

ارسال نظرات
پر بیننده ها