به مناسبت 9 دی، صداوسيماي مرکز زنجان بیش از 1000 دقیقه برنامه تهیه و پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۰۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به نقل از مسئول روابط عمومي صداوسيمای مرکز زنجان: فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار نظام مقدس جمهوري اسلامي در مصاف با انقلاب شکوهمند اسلامي بود و براي مقابله با اين توطئه هاي دشمنان قسم خورده ملت ايران، لزوم آگاهي بخشي به احاد جامعه امري ضروري و اجتناب ناپذير است.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز تأکيد فرموده اند که «فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می شود».

در اين راستا وظيفه خطير روشنگري و تبيين دقيق و موشکافانه اين توطئه ها بر عهده رسانه ها و در رأس آنها رسانه ملي و به تبع آن رسانه هاي استاني است.

لذا صداوسيماي مرکز زنجان نيز با درک دقيق شرايط حساس کنوني و در آستانه يوم الله نهم دي ماه که روز تجلي دوباره حضور خيل عظيم مردم در حمايت از اعتقادات و همچنين ولايت فقيه و روز بيعت مجدد با آرمانهاي اصيل و والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، برنامه ريزي هاي مدوني انجام داده است.

معاونت صدای مرکز زنجانصداوسيماي مرکز زنجان با تهیه و پخش بیش از 220 دقیقه برنامه ازجمله ویژه برنامه حماسه حضور و پرداخت ويژه در برنامه های روتین سلام زنجان، آوا و نوا، ساعت به وقت جوانی، آخشاملار، یاشایش، به رنگ نوجوانی ، برنامه های تامینی پخش صدا، به پاسداشت حماسه 9 دی اقدام خواهد کرد.

معاونت سیمای مرکز زنجانصداوسيماي مرکز زنجان هم در نظر دارد با ويژه برنامه هايي با عناوين حماسه 9 دی، انتخاب اصلح، سخنرانی های ویژه این روز و پرداخت در برنامه های رویتن همچون گجه لر، آلاچیق، پخش خطبه های نماز جمعه، بیزیم ائللر، نسل جوان، مثل باران و برنامه های تامینی و پخش، به مدت 770 دقیقه به تبيين اهداف فتنه هاي دشمن به ويژه فتنه بزرگ 88 و لزوم هوشياري ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، بپردازد.

معاونت خبر هم در نظر دارد با تهیه و پخش گزارش های خبری رادیویی و تلویزیونی، تفسير، بررسی رویدادهای 9 دی، اخبار مکتوب به مدت 75 دقیقه به حماسه 9 دی پرداخت خواهد کرد.

ارسال نظرات