نشست خبری چهاردهمین جشنواره فیلم بین المللی مقاومت صبح امروز با حضور محمد حسین نیرومند مدیر انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و محمد خزاعی دبیر جشنواره در سالن اسوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۹۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

نشست خبری چهاردهمین جشنواره فیلم بین المللی مقاومت، صبح امروز با حضور محمد حسین نیرومند مدیر انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و محمد خزاعی دبیر جشنواره در سالن اسوه برگزار شد.

محمد خزاعی با اشاره به اینکه این جشنواره گفتمان سینمای انقلاب را پی گیری می کند گفت: امسال بزرگترین جشنواره مقاومت نسبت به سالهای گذشته را تجربه خواهیم کرد که ابعاد گسترده آن در 24 بخش و با 2  گستره داخلی و خارجی برنامه های متنوعی را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: بخش داخلی جشنواره شامل سینمای ایران است که 8 جایزه در آن پیش بینی شده و بخش مستند در قالب کوتاه و سریال تلویزیونی به آن اضافه شده است.

دبیر جشنواره تصریح کرد: بخش پویانمایی، نماهنگ، کلیپ و قلم طلایی از بخشهای اضافه شده به این دوره می باشد.

نیرومند، مدیر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به مشکل سالهای گذشته ای این جشنواره از حمایت فیلمهای اکران نشده در این جشنواره خبر داد و گفت: قبلا فیلمهای اکران شده در جشنواره های متعدد در این جشنواره حضور پیدا می کرد که انگیزه مخاطب را می کاست.

وی افزود: تدبیر این دوره برای رفع این نقیصه حمایت از فیلمهای اکران نشده بود.

مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس گفت: این انجمن 5 فیلم سینمایی را به طور قطعی به جشنواره خواهند رساند که 2 پروژه آن به دو نفر از کارگردانان سینما سپرده شده و اکنون کارهای پیش تولید آن در حال انجام است و فیلم دیگر با موضوعات دستگیری ریگی، لانه جاسوسی و فیلمی در حوزه مقدس خواهد بود.

ارسال نظرات