بیانیه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت 9 دی:

آنچه امروز تداوم بخش راه انقلاب است بصیرت و بصیرت افزاییست

ما مهندسان بسیجی استان یزد خوب میدانیم آنچه امروز تداوم بخش راه انقلاب است بصیرت و بصیرت افزایی است، خوب میدانیم هر آنکه بصیرت داشته باشد با چشمانی تیزبین اخلاص را از نفاق و دورویی، خدمت را از خیانت و حق را از باطل تشخیص خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۶۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به مناسبت سالروز حماسه نه دی بیانیه ای منتشر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد.

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابر تمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

ما مهندسان بسیجی استان یزد خوب میدانیم آنچه امروز تداوم بخش راه انقلاب است بصیرت و بصیرت افزایی است. خوب میدانیم هر آنکه بصیرت داشته باشد با چشمانی تیزبین اخلاص را از نفاق و دورویی، خدمت را از خیانت و حق را از باطل تشخیص خواهد داد. ما میدانیم آنچه موجب بی بصیرتی است بی سوادی، عدم آگاهی و عدم اطلاع نیست، بلکه دلیل اصلی بی بصیرتی به نقل مولای متقیان حضرت علی (ع) دنیا طلبی و جاه طلبی است و این چقدر در بی بصیرت ها نمایان است که همه استدلالشان فقط دنیاشان است.

ما هشدار میدهیم اگر کسی بخواهد به خاطر دنیایش شرافت، انسانیت، عزت، استقلال و دیانت این ملت همیشه بیدار را خدشه دار کند در برابر او ساکت نخواهیم نشست و بار دیگر با حضور حداکثری در صحنه های انقلاب مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام خواهیم زد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات