جوانی در گفتگو با بسیج تأکید کرد
کارشناس مسایل سیاسی گفت: امریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز یک سیاست ثابتی را مبنی بربراندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال کرده اند و اگر در مقاطعی گفته اند ما چنین هدفی را دنبال نمی کنیم دروغ گفته اند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
یدالله جوانی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، به افشاگری اخیر سردار نقدی مبنی بر اینکه جان‌کری مسؤول پروژه براندازی در ایران است، اشاره کرد و گفت:اینکه مشخص شده است که جان کری مسؤول پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است مسئله جدیدی نیست، در گذشته هم وزرای امورخارجه امریکا چنین نقشی را ایفا می کردند و همواره در بودجه های سالیانه دولت امریکا، ردیف هایی برای دخالت در امور داخلی کشورها و نیز براندازی برخی از حکومت ها ازجمله جمهوری اسلامی ایران تعریف می شده است.

وی با تأکید بر استمرار دشمنی امریکا با ایران، اظهار داشت: امریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز یک سیاست ثابتی را مبنی بربراندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال کرده اند و اگر در مقاطعی گفته اند ما چنین هدفی را دنبال نمی کنیم دروغ گفته اند. واقعیت این است که امریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی درایران، در مقابل حکومت و جمهوری اسلامی موضع گیری کرده و تلاش کردند که جمهوری اسلامی را ساقط و تضعیف کنند، اما طی این سال ها هر نوع اقدامی را که در جهت براندازی این نظام و انقلاب انجام داده اند، با شکست مواجه شده است.

این کارشناس مسایل سیاسی یادآور شد: قطعا سرانجام نقشه های شوم جدید امریکا بر شکست های پیشینشان خواهد افزود، چراکه ملت ایران ملتی بصیر و هوشیار است و می داند که چگونه نقشه های امریکایی ها را نقش برآب کند و این مطلب بایستی برای کسانی که به نوعی به امریکایی ها خوشبین و به آنها اعتماد دارند و تصور می کنند رفتارها و سیاست های آنها تغییر کرده است، درس عبرتی باشد.

جوانی در ادامه عنوان کرد: آنچه که جای نگرانی دارد؛ خوشبینی در برخی افراد و دولتمردان ماست که این خوشبینی با واقعیت ها همخوانی ندارد، امریکایی ها نه قابل اعتماد هستند و نه می توان روی حرفهای آنها حسابی را باز کرد.

این کارشناس سیاسی در خاتمه خاطرنشان کرد: بایستی هوشیارانه در قبال امریکایی ها از منافع ملی و امنیت ملی کشور دفاع کرد، به هر حال گذر زمان مشخص می کند که امریکایی ها در هیچ موضوعی قابل اعتماد نیستند چراکه در این بحث مذاکرات دیدیم آنها تحریم های جدیدی را وضع و محدودیتهایی را اعمال می کنند که این نشان می دهد امریکایی ها به هیچ عنوان قصد ندارند فشارها را از ملت ایران بردارند.

ارسال نظرات