در دفتر امام جمعه شهرستان تفت:

جلسه کمیته پشتیبانی نهضت سوادآموزی برگزار شد

جلسه کمیته پشتیبانی نهضت سوادآموزی با حضور مدعوین دیروز در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۲۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: ابتدا آقای اسلامی مسئول نهضت سوادآ موزی آموزش وپرورش تفت گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه سوادآموزی ارائه نمود.

پس از آن امام جمعه بیاناتی بشرح ذیل ایراد نمود: تبریک عرض میکنم تولد پیامبر مکرم اسلام(ص)و امام ششم شیعیان (ع)همچنین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی .
نهضت سوادآموزی خدمات خوبی تابحال ارائه نموده است و توانسته بیسوادی را در کشور به حداقل ممکن برساند این خیلی ارزش دارد، اما نظام ما با توجه به اینکه در تمام دنیا حرف برای گفتن دارد لذا لازم است در این زمینه الگو باشد همچنان که انقلاب اسلامی در زمینه های دیگر برای مردم دنیا الگو است و علی رغم کارشکنیها توانسته خود را مطرح کند. در این زمینه هم باید الگو باشد. در زمینه طرح ها تابحال کارهای زیادی انجام شده است ولی هنوز هم جای کار دارد مانند پیرمردی که با دوچرخه در بین روستائیان باهزینه خودش کتاب توزیع می کرد و کارهایی مانند این می شود انجام داد. در رابطه اتباع بیگانه ما علاوه بر سواد آموزی از لحاظ فرهنگی باید بر آنها اثر بگذاریم البته این کار بسیار ظریفی است در این رابطه از داستان های قرآنی ،حفظ قرآن کریم، کلمات قصار ائمه میتوان حدکثر استفاده نمود .

IMG_4421IMG_4420IMG_4419IMG_4418IMG_4415

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار