به همت عقیدتی سیاسی ناحیه ثارالله یزد:

برگزاری کلاسهای تربیت تعالی ناحیه ای نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله یزد

کلاسهای تربیت تعالی ناحیه ای نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله یزد در محل کانون جوانان بسیج یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۰۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:  این جلسات که با استقبال پرشور فرمانده حوزه ها و پایگاه ها، شورای حوزه ها، مدیران عقیدتی نظارت حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار شد، حجت الاسلام مرادی زاده معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی در مورد امر به معروف و نهی از منکر که یکی از سرفصل های این دوره می باشد، به ایراد سخن پرداخت. 

حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله ضمن عرض خیرمقدم و تبریک میلاد باسعادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) وحضرت مسیح(ع) به نکاتی در مورد فضای سالم انتخابات و موضع گیری بسیجیان بر له و یا علیه جناهها و گروهها مطالبی را متذکر شد.

در ادامه این نشست هادی سیاسی استانی و معاون سیاسی سپاه استان سرهنگ افشار در خصوص تحولات منطقه و انتخابات پیش رو و نفوذ دشمن مطالبی را بیان نمود.

 وی ضمن یاد آوری هوشیاری و بصیرت دهی به مردم متذکر شد که بسیجیان از حرکات احساسی و تشنج زا در جامعه و انتخابات پرهیز کنند.

وی در مورد نفوذ دشمن گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی به نفوذ دل بسته است و مسئله برد برد را برای خودشان می خواهند و توافقنامه برجام را یک برگ برنده برای خودشان می دانند.

 

لازم به ذکر است که زارع کمالی فرمانده ناحیه و حکیم آبادی مسئول حفا در این مراسم حضور داشتند.

 

ارسال نظرات