نماینده دوره هفتم مجلس در گفتگو با بسیج:

فقر معیشتی مردم، ناشی از کاهش تورم است!

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه تورم کاهش یافته در سبد خانواده ایرانی نتیجه عکس داده است، گفت: اینکه آقایان احساس و جیب مردم از تورم را به سخره گرفته و در نظریات دوگانه خود لحاظ نمی دارند امری شائبه افکنانه برای تسلط آرایی مردم است.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۸۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
عشرت شائق نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقدینگی بالغ بر 907 هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی و نامه 205 نماینده مجلس برای بحران رکود اظهار داشت: تضادهای آماری توسط مسوولین دولتی در حوزه های مختلف نشانگر حرکت غیر منطقی و ناپسند و به گفته واضح تر مبنای ناصحیح محاسبه ای است.

وی با بیان اینکه تورم کاهش یافته در سبد خانواده ایرانی نتیجه عکس داده است تصریح کرد: اینکه آقایان احساس مردم از تورم  را به سخره گرفته و در نظریات دوگانه خود لحاظ نمی دارند امری شائبه افکنانه برای تسلط آرایی مردم است.

شائق در خاتمه اشاره داشت: دولت نتوانسته وعده های خود را عملی سازد و مردم انتظار راه های انحرافی ندارند؛ بلکه دولت می تواند با یک عذر خواهی و قصور در عملکرد از  غیر عملی نمودن سایر گفتار خود راه نجات یابد، مسلم بدانید مردم با دستکاری آمار بانک مرکزی، عدم شفافیت آماری و بودجه ای انتقاد و اعتراض خود را به دولت نشان خواهند داد و باید جلوی ضرر عدم اعتماد را سریع تر بگیرد.

ارسال نظرات