روابط عمومي وتبليغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بمناسبت گراميداشت حماسه9 دي بيانيه به شرح ذیل صادر کرد:
کد خبر: ۸۶۱۲۸۷۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در متن بیانیه چنین آمده است : حضور میلیونی ملت ولایتمدار و دیندار ایران اسلامی در تظاهرت 9 دی سال 1388 از زمره بی نظیرترین حماسه های انقلاب است که به یکباره ما حصل طراحی چندساله سناریوی براندازی نظام اسلامي ايران توسط دشمنان و اجرای آن در قالب پروژه انقلاب مخملی را نقش بر آب کرد. این حرکت تاریخی به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاي اول انقلاب بود كه داشتن پشتوانه مردمی و اعتقادات دینی و ایمان مردم از مولفه هاي اساسي آن به شمار مي رود . اين واقعه تاريخي و ماندگار با نصرت الهی در 9 دی ماه 88 ظهور و بروز یافت و در واقع تجلی احساس مسئولیت مردم مومن و انقلابی در قبال اسلام عزيز و آرمانهای امام راحل (ره) و ارزشهاي انقلاب اسلامی و نماد پیوند عاطفی و بصیرتی مردم با ولی امرمسلمین عالم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بود.

این حرکت خود جوش ، مردمی و از جنس انقلاب بعنوان برجسته ترین تجلی ثروت و سرمایه اجتماعی نظام ، نماد هوشیاری ، پایداری ، بیداری و نماد اعتماد مردم به نظام بود که با اتمام حجت به دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی نظام ، قویترین ضربه را به آنان وارد نمود.

کالبد شکافی دقیق فتنه 88 و فتنه های پس از آن نیازمند بصیرت و فهم عمیق است . در انتخابات سال 88 و ماه ها قبل از آغاز تبليغات رسمي انتخابات ، غربيها با تبليغات گسترده و بازي هاي سياسي بدنبال پايين آوردن مشاركت مردم در صحنه انتخابات و تضعيف مشروعيت نظام بودند و در مرحله بعدي با حمايت از جريانات تجديرنظرطلب و افراطي به دنبال روي كار آوردن مهره همسو با سياست هاي نظام سلطه در راس ساختار سياسي و اجرايي ايران بودند.

در فتنه 88 دشمن با تغییر شکل دشمنی خود از جنگ سخت به سمت جنگ نرم و رسانه ای ، ضمن طرح ريزي و اجراي تمام عيار عملیات روانی گسترده ، سعی در فتنه گری و ایجاد شبهه در اذهان مردم ، دستگاه محاسباتی مسئولان و خواص جامعه داشت که مدیریت به موقع رهبری در زمينه روشنگري و بصیرت افزایی در میان عوام و خواص ، این فتنه را که عصاره پیچیده ترین طرحهای براندازی آمریکا ، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس علیه ایران بود را با شکست مفتضحانه ای رو به رو کرد.

اقدامات آمريكا در سالهاي اخير در زمينه مسايل هسته اي و پس از آغاز اجراي برجام بخوبي نشان مي دهد كه دشمني و تقابل شيطان بزرگ با نظام اسلامي ايران هرگز به پايان نخواهد رسيد و به بهانه هاي مختلف اين روند ادامه خواهد داشت . طرح موضوعات حقوق بشری و استفاده از حربه كهنه و نخ نماي تروریست خواندن ايران ، وضع تحريمهاي جديد ، شبکه سازی و نفوذ جریانی و فرهنگی در فضای پس از برجام از مصاديق بارز اين تقابل است . دشمن در این جبهه تقابلي بدنبال استحاله اصول و مبانی سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران است ، به نحوی که مبارزه با استکبار و مقاومت جای خود را به سازش ، تسلیم و روابط عادی دو طرفه داده و اثری از مبارزه و مواجهه با قدرتهای استکباری نماند . عليرغم هشدارهاي مكرر رهبر انقلاب در اين زمينه ها ، متاسفانه عده ای در داخل با ایجاد هجمه های آشکار و رویکرد های تحریفی علیه اصل خط امام(ره) در مواجهه با شیطان بزرگ سعی در بزک کردن و ارائه چهره مثبت از آمریکا دارند و از هر دستاویزی برای روی کار آوردن فتنه گران جهت برقراری رابطه و دوستی با شیطان بزرگ استفاده می کنند و بجای پرداختن به مطالبات اصلی رهبري در زمينه اقتصاد مقاومتي ، از مدتها پیش تمام تلاش خود را بر پیروزی در انتخابات آینده متمرکز کرده و با فضا سازی گستره در جهت تخریب و اعمال فشار علیه شورای نگهبان ، زمینه را برای تایید صلاحیت فتنه گران و بازگشت آنان به قدرت مهیا نمایند.

روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام ضمن گراميداشت سالروز حماسه تاريخي 9 دي از اقشار مختلف بسیجيان دعوت مي كند كه دوشادو ش مردم ولایتمدار، مومن، انقلابی و بصیر استان ایلام در مراسم گرامیداشت نهم د يماه امسال که با شعار " نهم دیماه ، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنه " نامگذاری شده است با حضور پرشور و گسترده خود ، ضمن اعلام انزجار خود از فتنه گران و حاميان داخلي و خارجي آنان ، بار دیگر اقتدار و قدرت نرم نظام را در مواجهه با تهديدات به نمايش گذارند. و لقدابتغوا الفتنه من قبل و قلبوا لك الامور حتي جاء الحق و ظهر امرالله و هم كرهون. (آيه 48 سوره توبه)

ارسال نظرات