خبرهای داغ:
بیانیه پایگاه مقاومت بسیج امام زادگان باقریه(علیه السلام) به مناسبت یوم الله 9دی: ملت ایران با برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و حرکت در مدار ولایت فقیه اجازه نخواهند داد که سران داخلی و خارجی فتنه 88 فرصت مجددی برای ایجاد فتنه های شیطانی خود بیابند.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۶۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، پایگاه مقاومت بسیج امامزادگان باقریه (علیه السلام) بیرجند به مناسبت نهم دی ماه روز بیعت امت ایران اسلامی با ولایت بیانیه ای صادر کرده است. متن بیانیه بدین شرح است:

تاریخ 33ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمران این خطه ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارز است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بودند که مسیر رشد و شکوفایی این ملت را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفند های معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور در حماسه 9دی ماه 88 نقش برآب شد.

آری 9دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

9دی ماه روز بیداری و خروش وحضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش، و سالار شهیدانش توهین شده بود وکاسه صبرشان لبریز.

در 9دیماه مردم نشان دادن که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود" همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" ملت ایران با الهام از آموزه های بزرگ و الهام بخش حماسه 9ددیماه و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت ، آگاهی وحرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان اجازه نخواهند داد که سران داخلی و خارجی فتنه 88 و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه های شیطانی خود و براندازانه جدید بیابند و به فضل خدا و تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیرو شجاع خود حضرت امام خامنه ای|(مدظله العالی) پرشتاب تراز گذشته مسیر پیشرفت و تعالی و حرکت برای تمدن سازی نوین اسلامی را تداوم خواهد بخشید.

پایگاه مقاومت بسیج امام زادگان باقریه(علیه السلام) ضمن گرامی داشت حماسه 9دی ماه پیروزی ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور آنها اعلام می دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

اجرکم عندالله

پایگاه مقاومت بسیج امام زادگان باقریه(علیه السلام) بیرجند

ارسال نظرات
پر بیننده ها