خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت 9دی؛
اینک شش سال از حادثه تلخ و تاثر بار فتنه 88 می‌گذرد. حادثه‌ای که عده ای خواص بی بصیرت به خاطر قدرت طلبی و دنیا خواهی برای این ملت رقم زدند.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۰۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

غرب به تبعیت از آمریکا پس از انتخابات شورانگیز سال 88 با تحمیل یک جنگ نرم تحمیلی درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، سران روسیاه فتنه به سربازی به خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند.

یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است. دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد و مردم بصير و انقلابي با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع نادرست‌شان به ارمغان آورد.

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی، اعلام می‌دارد جامعه کارگری و کارفرمایی استان همگام با مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی همیشه و در هر شرایطی پاسدار انقلاب و نظام و خون شهدا بوده و تحت منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مد ظله العالی) آماده حضور به هنگام برای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی و مدافع انقلاب می باشند.

ارسال نظرات