خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین:

برگزاری همایش 9 دی با حضور دکتر سنایی راد

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین اعلام کرد: همایش گرامیداشت حماسه نهم دیماه در روز چهارشنبه94/10/9 در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با سخنرانی سنایی راد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۹۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

نجاتی مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه با برگزاری همایش 9 دی به تاریخچه حماسه عظیم نه دی اشاره کرد و گفت: هواداران جمهوری اسلامی در ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ در واکنش به اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در تاسوعا و عاشورای ۱۳۸۸ که آن‌ها، آن را «هتک حرمت» دانستند، تظاهرات کردند.

وی گفت: راهپیمایی در روز چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ در خیابان انقلاب تهران و در چند شهر دیگر برگزار شد و در رسانه‌های طرفدار نظام در ایران از این روز با نام «حماسه ۹ دی» یاد می‌شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری همایش 9 دی اشاره کرد و بیان کرد: همایش گرامیداشت حماسه نهم دیماه در روز چهارشنبه94/10/9 در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نجاتی اضافه کرد: این همایش با حضور حضرت آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و نیز سخنرانی آقای دکتر سنایی راد برگزار می گردد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین گفت: در این همایش اساتید و نخبگان دانشگاهی استان حضور خواهند داشت و سخنرانان در خصوص فتنه  از نگاه قرآن و نیز واکاوی نفوذ در پسابرجام سخنرانی خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها