خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: با توجه به اینکه در آستانه دو انتخاب بزرگ و سرنوشت ساز و فضای پسا برجام قرار گرفته ایم؛ وظیفه مهم ما بصیرت افزایی و روشنگری است، اگر از این وظیفه غفلت کنیم ممکن است انتخابات تبدیل به فتنه جدیدی شود .
کد خبر: ۸۶۱۲۷۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

احمد اشراقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و گرامی داشت نهم دی ماه اظهارداشت: نهم دی ماه روزی است که مردم فهیم و با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود در صحنه چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به نفوذ دشمن و نقش وحدت در جلوگیری از نفوذ دشمن گفت: با توجه به اینکه در آستانه دو انتخاب بزرگ و سرنوشت ساز و فضای پسا برجام قرار گرفته ایم ؛ وظیفه مهم ما بصیرت افزایی و روشنگری است، اگر از این وظیفه غفلت کنیم ممکن است انتخابات تبدیل به فتنه جدیدی شود .

وی متذکرشد: فتنه ای که امروز استکبار برنامه ریزی نموده است همانطور که فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای بر آن تأکید دارند مسئله نفوذ است .

فتنه 88 با بصیرت بیدارگران خنثی و در 9 دی به حماسه تبدیل شد

اشراقی با بیان اینکه امروز دشمن بر مسئله نفوذ در کشور سرمایه گذاری زیادی می کند ، افزود: استکبار جهانی فکر می کند که شرایط برای نفوذ مهیا است ولی ما با روشنگری و بصیرت افزایی می توانیم جلوی نفوذ دشمن را بگیرم .

وی با بیان اینکه فتنه 88 با بصیرت بیدارگران خنثی و به عنوان حماسه نام گرفت، عنوان کرد: طبق فرمایشات امام خامنه ای، بصیرت‌شناسی همان شناخت زمان، اولویت‌ها، دوست و دشمن و شناخت ابزار مقابله با دشمن است.

دشمن‌شناسی یکی از اصلی ترین شاخص‌های بصیرت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه دشمن‌شناسی یکی از اصلی ترین شاخص‌های بصیرت است، گفت: امروزه بیشترین فراوانی آن مربوط به دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است.

وی افزود: عظمت و حضور ملت در روز 9 دی نماد ایستادگی در برابر طاغوت و فتنه گران داخلی و خارجی بود ولی ملت ایران مثل همیشه ایستادگی و هوشیاری را برای جلوگیری از نفوذ دشمن و فتنه ای دیگر بکار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها