رئیس اداره تبلیغلات اسلامی تالش در گفتگو با بسیج:
رئیس اداره تبلیغلات اسلامی تالش وحدت را قانون خدا خواند و افزود: کسی که وحدت را بر هم زند به این معناست که از امر خداوند و رسول خدا (ص) بیرون رفته است و کسانی که در مقابل وحدت مسلمانان موضع‌گیری می‌کنند در واقع علیه خداوند، دین مبین اسلام و قرآن کریم موضع‌گیری کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۶۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

حجت‌الاسلام حسن ملائکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه اگر مسلمانان، پیامبر(ص) را الگوی خود قرار دهند مشکل تفرقه نخواهند داشت، اظهار کرد: حضرت علی(ع) می‌فرماید «فاصله بین حق و باطل تنها به فاصله چهار انگشت است و باطل آن است که بگویید شنیدم و حق آن است که بگویید دیدم».

وی علت و منشأ اصلی مشکلات جهان اسلام را استکبار جهانی عنوان کرد و یادآور شد: کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با ایجاد تفرقه و طرح نقشه‌های متعدد سعی در ایجاد تفرقه میان مسلمین دارند؛ آنها با بهره‌گیری از مسلمان نماها اصل اسلام را نشانه رفته‌اند.

رئیس اداره تبلیغلات اسلامی تالش با اشاره به آیات متعدد قرآن درباره لزوم حفظ وحدت مسلمین افزود: با یکدیگر نزاع نکنید، چون بنیان شما سست خواهد شد و استحکام حکومت‌هایتان از بین خوهد رفت.

وی وحدت را قانون خدا خواند و افزود: کسی که وحدت را بر هم زند به این معناست که از امر خداوند و رسول خدا (ص) بیرون رفته است و کسانی که در مقابل وحدت مسلمانان موضع‌گیری می‌کنند در واقع علیه خداوند، دین مبین اسلام و قرآن کریم موضع‌گیری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ملائکی در پایان در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: هر مسلمان اعم از شیعه و سنی اگر امروز دم از تفرقه بزند یقیناً مزدور دشمن است، چه آگاهانه باشد یا ندانسته به این کار دست بزند.

ارسال نظرات