سازمان بسیج مساجد و محلات به منظور گرامیداشت این حماسه باشکوه و تقارن آن با میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) برنامه ای تحت عنوان « نهم دی، وحدت امت پیامبر( ص ) مقابل نفوذ استکبار و فتنه گران» در کلیه مساجد کشور اجرا می نماید.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۵۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: بهمن توحیدیان مسئول فرهنگی سازمان بسیج مساجد و محلات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این سازمان در خصوص سالروز حماسه  9 دی  گفت: حماسه ماندگار نهم دی از بی نظیرترین حرکت های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حراست از ارزشهای ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی وانقلابی برخاسته از حرکت معنوی توسط مردم شجاع و غیور رقم خورد، به گونه ای که نهم دی سال 88 را برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد.

وی افزود: نظام استکبار با راه اندازی کودتای مخملی یا انقلاب رنگی در سالهای اخیر همواره به دنبال سرنگون کردن حاکمیت و جا به جایی قدرت به وسیله تحولات سیاسی در کشورهایی است که مخالف اهداف آنها و نظام سرمایه داری حرکت می کند، که این انقلابها یا کودتاهای رنگین حرکت های مصنوعی و طراحی شده در خارج از کشورهای مورد هدف می باشد که در کشورهایی نظیر یوگسلاوی، گرجستان، اوکران، قرقیزستان و ... قبل از فتنه 88 ایران پیاده و موفق به روی کار آوردن احزاب و شخصیت های دموکراتیک و غرب گرا در آنها شده بودند. البته دشمن در 18 تیر 78 و تحصن مجلس ششم به دنبال ایجاد یک فتنه بزرگ بود، که بحمدلله با عدم استقبال مردمی با شکست مواجه گردید.

 توحیدیان ادامه داد:  سرکرده های فتنه که با تبلیغ زودتر از موعد خود در عرصه انتخابات نشان دادند که به قانون پایبند نیستند با اعلام پیروزی زود هنگام خود در حالیکه زمان رای گیری به پایان نرسیده بود و افراد زیادی در صفوف رای منتظر انداختن رای خود به صندوق بودند و همچنین قبل از شمارش آرا با صدای بلند کوتادی مخملی را وارد مرحله آشکار کردند.

  وی تاکید کرد: البته لازم به یاد آوری است که هر چه جلوتر می رفتیم و به خصوص بعد از نماز جمعه تاریخی 29/3/88 که توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) اقامه شد، بیانات روشنگرانه معظم له موجب شد که بسیاری از افرادی که توسط دروغ پراکنی های سران فتنه اغفال شده بودند راه خود را جدا نمایند. و این ریزشها در آن روزها بخوبی قابل لمس بود.

  وی گفت:  بالاخره فتنه گران بعد از 8 ماه ماهیت واقعی خود را در عاشورای 88 نشان دادند. در حالیکه همه مسلمانان ایران در حال عزاداری بودند برخی از فتنه گران خیمه های عزای سید و سالار شهیدان را به آتش کشیده و هلهله و سوت و کف زدند. و این خود باعث شد افرادی که هنوز صف خود را از فتنه گران جدا نکردند، از این فتنه گریها اعلام انزجار نمایند و یوم الله نهم دی پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه آمریکای، و پیروزی جمهوریت بر سرمایه داری شکل گرفت. حماسه ای که در لحظه ای ناب به مدد حمایت از اصل واصالت انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید.

 مسئول فرهنگی سازمان بسیج مساجد و محلات در پایان گفت: سازمان بسیج مساجد و محلات به منظور گرامیداشت این حماسه باشکوه و تقارن آن با میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع)  برنامه ای تحت عنوان « نهم دی، وحدت امت پیامبر( ص ) مقابل نفوذ استکبار و فتنه گران» در کلیه مساجد کشور اجرا می نماید. که جهت با شکوه برگزار شدن این برنامه، بسته فرهنگی که به همت معاونت فرهنگی سازمان بسیج تهیه شده است در سایت شباب این سازمان و معاونت فرهنگی بار گذاری شده است. و یک مسابقه با همین عنوان پیش بینی شده است که شرکت کنندگان می توانند با ارسال محصولاتی در خصوص این حماسه ماندگار نظیر عکس از مراسم فوق، دلنوشته و مقاله به شباب سازمان مساجد و محلات از جوایز نفیس آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات