تلاش دشمن در جهت از بین بردن تعالی روح جوانان است

دشمن تلاش دارد تا انچه که باعث تعالی روح در بین جوانان مملکت ما می شود را بگیرد و فرهنگ خود که موجب تخطئه و تخریب روح و ذهن می شود را جایگزین کند.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲




جانشین فرمانده سپاه کربلا تلاش دشمنان را در جهت تخریب روح و ذهن جوان ایران اسلامی خطر ناک دانست و با لازم برشمردن هشیاری و بصیرت در جوانان گفت: دشمن بسبب اینکه نیروی عظیم معنویت عامل موفقیت نیروها و مردم مسلمان است دچار بغض، کینه و حسادت گشته و برای تسلط بر آن تلاش دارد انچه باعث تعالی روح و معنویت افراد در جامعه اسلامی می شود را با جایگزین کردن انواع موسیقی های مخرب از میان بردارد و می خواهد روح و ذهن جوانان را تخریب و برای تسلط و فرمانبرداری خود مهیا سازد.

وی افزود: نسخه غرب برای جوانان ما با موسیقی های مخرب ذهنی در حالی پیچیده می شود که کمتر توجهی به روحیه جوانان امریکایی نمی شود و هر روز شاهد قتل، غارت، جنایت و ادمکشی هایی می شویم که حتی به همسایه ها، همشهریها وهمکلاسی های خود رحم نمی کنند و با خشونت به جان آنان می افتند!

سرهنگ محمدرضایی دستاورد ملی و فردی را دو عامل تامین امنیت در مملکت خواند و بیان کرد: نیاز اساسی مردم سوریه، عراق، بحرین و ... امنیت است و الحمدالله بواسطه حضور شما سربازان مومن،آگاه، بصیر، شجاع و مجاهد دشمن جرات نداردنگاه چپ به مملکت ما داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها