خبرهای داغ:

حماسه ۹ دی به دنبال احساس خطر ملت ایران برای اصل نظام خلق شد

امام جمعه بیرجند گفت: ملت ایران هنگامی که اصل نظام مورد خطر قرار گرفت حماسه بزرگ ٩ دی را خلق کردند.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۲۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی رضایی صبح امروز (۷ دی) در همایش عمومی فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان اظهار کرد: گوهر ادیان الهی یکی است و ما اعتقاد داریم همه ادیان منشاء الهی دارد و انبیا برای رسیدن کمال انسان ها آمده اند.

 وی افزود: همه حقایقی که در عالم وجود دارد حقایق آسمانی است و ماهیت دین توحید است.

 امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انبیاء الهی ما را به زیبایی و خوبی ها دعوت می کنند، گفت: زیبایی یعنی اینکه بشر مختار است.

 حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه همه ادیان ما را به توحید دعوت کرده اند، بیان داشت: امروز جنایاتی که در دنیا انجام می شود در شان انسان ها نیست و ما با اندیشه ای که بشر را کوچک و خار می کند مخالف هستیم.

 به گفته وی یک مسلمان باید همه انبیاء الهی را قبول داشته باشد و معتقدیم اگر بشر هوای نفس و پستی ها را کنار بگذارد ادیان با یکدیگر مشکل و اختلافی ندارند.

 امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اسلام به عنوان اسم در قرآن و روایات به کار برده نشده است، ادامه داد: اسلام یک صفت و اخلاق است و به «تسلیم حق بودن و در برابر زیبایی ها پذیرش داشتن» معنا است.

 وی به سالروز حماسه ٩ اشاره کرد و گفت: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد اما نمی توان کشور را با این اختلاف سلیقه به سوی فتنه، نابودی و آشوب کشاند و وقتی ملت ایران دیدند اصل نظام مورد خطر قرار گرفته حماسه بزرگ ٩ دی را خلق کردند.

 وی با تاکید بر اینکه ما ولایت را به عنوان جانشین امام زمان (عج الله) قبول داریم تصریح کرد: کشور و نظام «رهبری» می خواهد که روز حادثه تصمیم بگیرد به ویژه برای نظامی که می خواهد زمینه را برای حاکمیت انسان کامل آماده کند.

 حجت الاسلام رضایی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی باید عملش صداقت و اهل عبادت باشد، افزود: باید قرآن را احیا کنیم چرا که قرآن با خرافات مبارزه می کند و کتاب بینش و علم است.

 گفتنی است همایش عمومی فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاههای خراسان جنوبی با شرکت ۲۵۰ نفر و با حضور سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در بیرجند در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری شبستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار