خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ناحیه دانشجویی استان قزوین بیان کرد: نهادهای امنیتی نقش بسیار خطیری در بحث نفوذ دارند و اگر فتنه گران دروازه های امنیتی ایران را باز ببینند ممکن است باز قصد صدمه زدن به این کشور را در سر بپرورانند.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۱۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

حجت الاسلام مصائبی مسئول نمایندگی ناحیه دانشجویی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه با حماسه 9 دی گفت: همان طور که مستحضر هستید مقام معظم رهبری چندین ماه است در مورد مسئله نفوذ هشدارهای لازم را به ما می دهند و این هشدار ها حکایت از این دارد که این مذاکرات به نتایجی رسید.

وی افزود: حال عده ای به دنبال کسب منافعی در این میان هستند و می‌خواهند به حوزه اقتصادی و فرهنگی کشور نفوذ کنند و از این طریق وارد بدنه اجرایی و فرهنگی و سیاسی کشور شوند  تا به اهداف و امیال شیطانی خود دست یابند.

مصائبی با اشاره به وظیفه خطیر مسولان امنیتی و نظارتی در رابطه با حضور فتنه گران در برخی مسئولیت‌های حساس بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس ایمان و اعتقاد شکل گرفته است و از لحاظ امنیتی ایران در بین کشورهای خاورمیانه و حتی در دنیا در رده کشور های قدرتمند نظامی قرار دارد.

این مسئول افزود: نهادهای امنیتی نقش بسیار خطیری در بحث نفوذ دارند و اگر فتنه گران دروازه های امنیتی ایران را باز ببینند ممکن است باز قصد صدمه زدن به این کشور را در سر بپرورانند.

 مصائبی گفت: باتوجه به تذکرات مقام معظم رهبری و تاکید وی در عدم به کار گیری سران فتنه در بدنه دولت مسئولین باید پاسخگوی این گونه بی دقتی ها باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی به نقش بارز بسیج در مهار فتنه 88 اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی همه مردم کشور ایران از شیر خوار تا سالخورده گان ،و این موضوع از بدو انقلاب تا کنون تغییری نکرده است و این ملت همیشه پشتوانه دولت و ولایت فقیه بوده است.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: بسیج به عنوان یک سازمان مردم نهاد که پایه گذار این نهاد مردمی امام(ره) است همواره نقش گسترده ای درمهار فتنه های سال 88 و 78و همچنین روشنگری و اطلاع رسانی به مردم  را داشته است.

1005/ت/3/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها