سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر به مناسبت حماسه عظیم نهم دی‌ماه، بیانیه‌ای منتشر کرد .
کد خبر: ۸۶۱۲۷۰۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

 





به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،نهم دیماه سال 1388 روزی ماندگار در تاریخ حماسه سازی‌های ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است. روزی که امت روح اله وفاداری و ارادت خود را به جانشین خلف ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله) و نظام مقدس اسلامی ایران به همه جهانیان نشان دادند.

پس از انتخابات سال 88 و آغاز فتنه با رمز تقلب از سوی تعداد معدودی از فتنه گران فضای سیاسی کشور رو به التهاب نهاد.

تخریب اموال عمومی، آشوب های خیابانی و هتاکی نسبت به ارکان نظام  تنها بخشی از کارنامه ننگین کسانی است که به خیال خام خود در صدد براندازی نظام مستحکم و قدرتمند ایران اسلامی بودند.

 نصیحت‌ها، روشنگری‌ها و تذکرات دلسوزانه مسئولین نظام و در رأس آنان سخنان پدرانه رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تاریخی 29 خرداد باعث جداشدن بخشی از مردم شد که بواسطه ی فضای غبار آلود فتنه در سیاهه‌ی لشکر فتنه گران قرار گرفته بودند. مردم با دیدن چهره ی واقعی فتنه گران راه خود را از فتنه و آشوبگران جدا کردند اما بخش کوچکی از فتنه‌گران همچنان به رفتارها و اعمال آشوبگرانه خود ادامه می‌دادند.

این رفتارها تا روز عاشورای سال 88 ادامه داشت. هتک حرمت و بی احترامی آن عده ی فتنه گر نسبت به مجلس عزای امام حسین (ع) و روز عاشورا سبب آشکار شدن ماهیت ضد دینی و اسلامی فتنه گران شد و خروش ملت ایران را رقم زد.

حضور به موقع  و حماسه ساز ملت ایران در روز نهم دیماه غبار فتنه را کنار زد و دست های پنهان حمایت‌های آمریکا، انگلیس، رژیم منحوس صهیونیستی و بخشی از کشورهای منطقه و فرامنطقه که با پول و قدرت خود بصورت مستقیم و غیر مستقیم فتنه گران داخلی را تغذیه می کردند از آستین بیرون زد.

ملت بزرگ ایران همواره نشان داده اند که در جایی که کیان و اصل نظام اسلامی به خطر افتد با تمام توان به صحنه خواهند آمد و خواب دشمنان ایران اسلامی را به کابوسی دهشتناک مبدل خواهند کرد.

ما کارشناسان،اساتید،پژوهشگران و مهندسین بسیجی بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در ششمین سالگرد حماسه عظیم و بزرگ 9 دی ماه به تبعیت از امت حزب الله بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی ، اذناب داخلی و توطئه گران فتنه 1388 اعلام داشته  و در سالگرد حماسه سترگ نه دی حمایت و پشتیبانی بی چون و چرای خود را از مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) با حضور در صحنه‌های حساس انقلاب اعلام می داریم و بار دیگر خواستار انزوای سیاسی و اجتماعی عوامل و سران اصلی فتنه 88 و برخورد قانونی با آنها می‌باشیم.

ارسال نظرات